تأکید رئیسی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و مراکز علمی آذربایجان غربی

رئیس جمهور صبح امروز(جمعه) وارد فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه شد.
تأکید رئیسی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و مراکز علمی آذربایجان غربی
کد خبر : ۴۰۷

تأکید رئیسی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و مراکز علمی آذربایجان غربی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز(جمعه) وارد فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه شد.

رئیسی در ابتدای ورود خود به ارومیه ضمن ادای احترام به 12 شهید بزرگوار و همین طور ایثارگران استان آذربایجان غربی، بازدید از طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و حضور در نشست خبری را از مهم‌ترین برنامه‌های امروز خود در این سفر عنوان کرد.

رئیس جمهور گفت: استان آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت بزرگ ایران است. کرد و ترک، سنی و شیعه کنار یکدیگر زندگی می کنند.حضور پر معنای مردم استان آذربایجان غربی در هشت سال دفاع مقدس و مرزبانی، حقیقتا جزء افتخارات بزرگ این استان محسوب می شود و مثال زدنی است.

رئیسی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بسیار این استان گفت: این استان در حوزه کشاورزی، به عنوان یکی از قطب های اصلی کشاورزی کشور محسوب می شود و از ظرفیت ویژه ای در بخش معدن نیز برخوردار است. وجود مراکز علمی و فعال دانشگاهی و نیروی انسانی کارآمد تحصیل کرده نیز از جمله ظرفیت ها و سرمایه های ارزشمند این استان به شمار می آیند.

رئیس جمهور گفت: مسائل استان را ضمن تماس با استاندار محترم، نماینده ولی فقیه، مسئولان استانی مورد بررسی قرار دادیم و توسط کارشناسان و صاحب نظران اولویت های استان شناسایی شده و در جلسات کارشناسی در تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند و امروز همکاران من در نقاط مختلف استان و شهرستان ها برای پیگیری و بررسی وضعیت حضور پیدا خواهند کرد.

رئیسی گفت: در نشست اداری که به عنوان آخرین بخش سفر برنامه ریزی شده، با مدیران عالی استان دیداری خواهیم داشت و مصوبات سفر را در آنجا اعلام خواهیم کرد تا هم مردم عزیز این استان و هم اصحاب رسانه از جزئیات این سفر مطلع شوند و هم مدیران استان از برنامه خود برای پیگیری مسائل و انجام کارها با خبر شوند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر