صحبت‌های جنجالی محمدحسین میثاقی درباره بدقولی مسئولین صنعت نفت

مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد که مسئولین باشگاه صنعت نفت آبادان حاضر نشدند برای تعمیر بازیکن تازه‌درگذشته خود پولی پرداخت کنند.
صحبت‌های جنجالی محمدحسین میثاقی درباره بدقولی مسئولین صنعت نفت
کد خبر : ۴۰۷۴۱

محمدرضا عجمی پور بازیکن نفت آبادان هفته گذشته دارفانی را وداع گفت تا یک شوک جدید به فوتبال ایران وارد شود. محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در اقدامی شایسته و تحسین برانگیز راهی آبادان شد تا همدردی خود با خانواده عجمی پور را نشان بدهد. محمدحسین میثاقی همراه با عبدالله ویسی در خانه زنده یاد عجمی پور حاضر شد و دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

روز دوشنبه محمدحسین میثاقی در خصوص سفر خود به آبادان و دیدار با یکی از مسئولان پالایش نفت آبادان صحبت کرد. ظاهرا یکی از مسئولان پالایش نفت آبادان اعتقاد داشته 1 میلیارد تومان برای کمک به خانواده عجمی پور مبلغ زیادی است و بهتر است این پول خرج نشود!

میثاقی در ابتدا گفت:

یک فردی را به من نشان دادند و گفتند مسئولیت دارد. مسئول بسیار مهمی هم بود. با او صحبت کردم و گفتم محمدرضا می خواست به خانواده خود کمک کند و حالا خانواده او پسرشان را از دست داده اند. حالا اگر شما کمک کنید و حداقل خانه آنها بازسازی شود خیلی عالی می شود. من را نگاه کرد و گفت هزینه بازسازی خانه 1 میلیارد می شود و زیاد است! شما این همه بودجه کمک اجتماعی دریافت می کنید و آن وقت 1 میلیارد پول زیادی است؟

ظاهرا مسئولین در آبادان اهمیت زیادی به مشکلات خانواده عجمی پور نمی دهند و باز هم طبق معمول خیرین و فوتبالی ها وارد صحنه خواهند شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
طرفداری
مجله زندگی
ارسال نظر