۳ محصول جدید پارس خودرو روانه بازار شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL۵ از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازار‌های صادراتی شود.
۳ محصول جدید پارس خودرو روانه بازار شد
کد خبر : ۴۰۷۷۳

محمدعلی تیموری در مراسم رونمایی از زوتی ۵DL، با تاکید بر اینکه پارس خودرو سومین خودروساز کشور است، اظهارداشت: تولید خودروی پراید در شرکت پارس خودرو باعث شد که توسعه محصول در این شرکت مسکوت بماند. این در حالی است که شرکت پارس خودرو، تجربه همکاری با خودروسازان جهانی، چون نیسان و رنو را در کارنامه کاری خود دارد. 

او با بیان اینکه در راستای توسعه شرکت‌های زیرمجموعه گروه سایپا، اعتقاد داریم که منابع مالی شرکت‌ها و توسعه محصول باید در اختیار خودشان باشد، ادامه داد: برای اولین بار است که شرکت پارس خودرو ۳ محصول مستقل شامل زوتی ۵DL، سهند و کادیلا را دارد.

تیموری با بیان اینکه پیش فروش خودروی سهند شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود و این خودرو استاندارد‌های ۸۵ گانه را با موفقیت گذرانده است، افزود: خودروی کادیلا که چندی پیش از آن رونمایی شد، با همکاری قطعه سازان توانمند داخلی به تولید انبوه می‌رسد؛ این خودرو با نام و نشان شرکت پارس خودرو روانه بازار می‌شود. سعی بر این است که خودروی کادیلا تا پایان امسال به تولید انبوه برسد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر