حریف تدارکاتی تیم ملی از لپ‌لپ درآمد

تیم ملی فوتبال ایران در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف تیم دوم کیپ‌ورد می‌رود.
حریف تدارکاتی تیم ملی از لپ‌لپ درآمد
کد خبر : ۴۱۰۵۵

کمتر از یک ماه تا آغاز فیفادی شهریورماه باقی مانده و فدراسیون فوتبال از برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم‌‍‌های بلغارستان و کیپ ورد در ماه آینده خبر داده است.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تیم ملی ابتدا ۱۶ شهریور به مصاف بلغارستان می‌رود و در ادامه در بین روز‌های ۱۹ تا ۲۱ شهریور قرار است با تیم آفریقایی کیپ ورد در تهران بازی کند.

در حالی رئیس فدراسیون فوتبال روز جمعه از برگزاری دومین بازی تدارکاتی فیفادی شهریورماه با کیپ ورد خبر داده است که به نظر می‌رسد برگزاری و کیفیت این مسابقه در هاله‌ای از ابهام است.

در شرایطی تیم کشورمان باید در یکی از روز‌های ۱۹ تا ۲۱ شهریور میزبان کیپ ورد باشد که این تیم بر اساس برنامه مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا، روز ۱۹ شهریور باید در آخرین بازی این مرحله به مصاف توگو برود.

البته تیم کیپ ورد با توجه ۳برد، یک مساوی و یک باخت در ۵ بازی قبلی و قرار گرفتن در رده دوم پس از بورکینافاسو، صعودش را به مرحله نهایی قطعی کرده است و بازی آخر این تیم که برابر توگو است جنبه تشریفاتی دارد.

با این حال با توجه به اینکه کیپ ورد در این تاریخ به مصاف توگو برود، عملا سفر این تیم به تهران و برگزاری بازی با تیم ملی فوتبال در تاریخ مدنظر فدراسیون که ۱۹ تا ۲۱ شهریور است، محال می‌شود.

تیم دوم کیپ ورد به تهران می‌آید؟

با توجه به همزمانی تاریخ پیشنهادی فدراسیون فوتبال با بازی کیپ ورد با توگو، چند فرضیه مطرح می‌شود؛ احتمال دارد کیپ ورد با توجه به قطعی شدن صعودش، تیم دومش را به بازی با توگو بفرستد و با تیم اصلی برای بازی با ایران به تهران بیاید؛ فرضیه‌ای که به نظر بعید و غیر ممکن است.

در صورتی که کیپ ورد با تیم اصلی به مصاف توگو برود، باید تیم دوم این تیم برای بازی با شاگردان قلعه‌نویی به تهران بیاید و این مسئله هم مورد تائید فدراسیون فوتبال نیست و آن‌ها با آن موافقت نخواهند کرد.

البته از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که احتمال تغییر زمان بازی کیپ ورد با توگو که قرار است ۱۹ شهریور برگزار شود، وجود دارد. به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال روی این تغییر حساب باز کرده‌اند تا با عوض شدن زمان این مسابقه، مشکل این تیم آفریقایی برای حضور در تهران برطرف شود.

حال باید دید که سرانجام مسابقه دوستانه تیم کشورمان با کیپ ورد به کجا می‌رسد. این تیم آفریقایی با توجه به برگزاری بازی با توگو در انتخابی جام ملت‌های آفریقا، با تیم دوم به تهران می‌آید یا زمان بازی این تیم با توگو تغییر می‌کند تا مشکلی برای بازی با ایران نداشته باشد.

البته احتمال سوم هم این است که در صورت عدم تغییر زمان بازی کیپ ورد و توگو و مخالفت سفت و سخت فدراسیون با سفر تیم دوم این کشور به تهران، این مسابقه لغو و حریف جدیدی جایگزین شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
این تیم که فرمودید جزو کدام قاره دیناست تا حالا اسمش را نشنیده ام خخخخح۰ححححح