بیت‌کوین زیر 29 هزار دلار معامله می‌شود

با وجود افزایش قیمت رمزارزها، همچنان بیت‌کوین با قیمتی کمتر از 29 هزار دلار معامله می‌شود.
بیت‌کوین زیر 29 هزار دلار معامله می‌شود
کد خبر : ۴۱۱۶۴

باوجود رشد ۰.۰۴ درصدی قیمت بیت کوین در معاملات امروز اما، این ارز مجازی نتوانست از ۲۹ هزار دلار عبور کند و هم اکنون ۲۸ هزار ۹۹۱ دلار خرید و فروش می‌شود.

این قیمت نسبت به ۷ روز پیش ۱.۱۲ درصد کاهش داشته و ارزش کل بازار آن را به ۵۶۳ میلیارد دلار رسانده است. تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۹ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۱۸ واحد رسید. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲۲ هزار بیت کوین به ارزش ۶ میلیارد دلار در بازار خرید و فروش شده است.

قیمت اتریوم، اما در معاملات امروز ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۸۲۶ دلار رسید که نسبت به ۷ روز پیش ۲.۶ درصد پایین‌تر است. ارزش ریپل هم ۰.۷ درصد بالا رفت و هم اکنون ۶۲ سنت خرید و فروش می‌شود. نکته مهم اینکه ریپل در ۷ روز گذشته سقوط ۱۲.۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

قیمت دوج کوین هم در معاملات امروز ۱.۳ درصد کاهش یافته و در حال حاضر ۰.۰۷۴ دلار دست به دست می‌شود که نسبت به هفته گذشته ۶.۵ درصد کمتر است.

ارزش کل بازار جهانی ارز‌های مجازی امروز ۰.۲۳ درصد رشد کرده و به ۱۱۶۰ میلیارد دلار رسیده است. این بازار امروز بیش از ۲۰ میلیارد دلار حجم خورده که نسبت به روز گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر