یک مقام مسئول: به‌هیچ عنوان افزایش قیمت نان نداریم

سیدمحمود حسینی پور شامگاه یکشنبه ۱۵ مرداد ماه در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت نان در مازندران، اظهار کرد: ساماندهی آرد که یکی از بزرگترین اقدامات دولت سیزدهم بوده است، در گام نخست هوشمندسازی مدیریت نان انجام شد که با صرفه‌جویی قابل توجهی در آرد و جلوگیری از قاچاق این کالا انجام شد.
یک مقام مسئول: به‌هیچ عنوان افزایش قیمت نان نداریم
کد خبر : ۴۱۱۹۹

وی افزود: دولت برای اینکه بتواند قیمت نان را استانداردسازی کند و نان در کشور در وضعیت مطلوبی باشد ۴۰ درصد یارانه نان را به نانوایان و کسانی که در تولید نان نقش دارند لحاظ کرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه به هیچ عنوان افزایش قیمت نان نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر روالی که در دولت پیش می‌رود دستوری برای افزایش قیمت نان داده نشد.

این مسئول اضافه کرد: شرایط قیمت فعلی نان ثبیت شده است چرا که به لحاظ کمیت اقدامات موثری انجام شد و ما به دنبال کیفی سازی نان هستیم.

حسینی پور با بیان اینکه در شهرستان‌ها مسئولیت توزیع آرد بر عهده فرمانداران است، گفت: در مازندران در تولید و توزیع آرد محدودیتی نداریم.

وی با اظهار اینکه مدیریت وهوشمندسازی آرد برای دولت مهم است و با این اقدام جلوی تخلفات در حوزه آرد و نان در کشور گرفته شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مازندران ذخایر آرد و گندم بسیار زیاد و بیش از حد نیاز است و اقدام فعلی ما کیفی‌سازی نان برای جلب رضایت مردم است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر