استقلال از ادامه تعقیب پرسپولیس جاماند

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
استقلال از ادامه تعقیب پرسپولیس جاماند
کد خبر : ۴۱۲۱

تیم‌های تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

استقلال در شرایطی روبروی آلومینیوم اراک قرار گرفته است که در هفته گذشته با تغییرات مدیریتی همراه شد مصطفی آجورلو جای خود را به علی فتح‌الله‌زاده داد، آبی‌پوشان که دیروز پس از پیروزی پرسپولیس و سپاهان به رتبه سوم جدول سقوط کردند انگیزه‌ای فراوانی برای پیروزی در این بازی خانگی داشتند تا همچنان پا په پای رقیب سنتی در صدر جدول حرکت کنند.

از طرف دیگر آلومینیوم اراک با سید مهدی رحمتی روبروی استقلال گرفته است، نماینده اراک که در هفته های گذشته ۲ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده است در بیرون خانه به دنبال خلق شگفتی بزرگی بود.

 

قضاوت این مسابقه را « سید وحید کاظمی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «دانیال باشنده» بر عهده داشتند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: مهی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن جایی در چهارچوب نداشت.

دقیقه ۱۴: ارسال یامگا از جناح راست با دفع ناقص مدافعان آلومینیوم اراک همراه شد تا توپ به جعفر سلمانی برسد و شوت این بازیکن به راحتی در دستان حسین پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۱۷: والنتینو یوئل فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشت اما سید حسین حسینی این اجازه را نداد.

دقیقه ۲۸: محمدرضا آزادی با فرار از خط دفاعی استقلال صاحب توپ شد که ضربه او با واکنش خوب سیدحسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: ضربه فنی مهدی قایدی با شکل خطرناکی از کنار دروازه آلومینوم اراک به خارج رفت.

دقیقه ۴۷: پیمان بابایی پس از این پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک چرخش ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ به بیرون رفت.

تساوی استقلال آلمینیوم

دقیقه ۶۱: حرکت خوب جعفر سلمانی از جناح راست و سانتر او توسط مدافعان آلومینوم برگشت داده شد، در ریباند توپ به محمد محبی رسد که ضربه او به دست امیر محمد هوشمند برخورد کرد و تبدل به گل نشد،استقلالی‌ها که اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اعتراض تندی به این صحنه کردند.

دقیقه ۶۴: ضربه سعید مهری با اختلاف کمی به استقلال خارج رفت.

دقیقه۶۷: ارسال محمداحسان حسینی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای رضا جبیره همراه شد که توپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: پاس محمد محبی به ارسلان مطهری رسید که ضربه او توسط مدافعان برگشت داده شد و در ادامه شوت او توسط سعید مهری به درون دروازه راهی پیدا نکرد.

دقیقه ۸۸: ارسال جعفر سلمانی از چپ را مدافعین اراکی برگشت دادند. توپ پشت محوطه جریمه به مهدی پور رسید که ضربه چکشی او را پورحمیدی گرفت.

این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا استقلال و آلومینیوم امتیازات را میان خود تقسیم کنند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی(سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند(سعید مهری)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی(ارسلان مطهری)

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده(امیر نوری)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا(رضا جبیره)، والنتینو یوئل(سماعیل شریفات) و محمدرضا آزادی(عباس یحیی بیگی)

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر