بازار داغ فروش حواله خودرو تا ۳۰۰ میلیون تومان!

با وجود فروش یکپارچه خودرو همچنان بازار فروش حواله خودرو از حداقل ۳۵ میلیون تومان شروع می‌شود و گاهی تا ۳۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.
بازار داغ فروش حواله خودرو تا ۳۰۰ میلیون تومان!
کد خبر : ۴۱۲۹۳

 

هرچند حذف قرعه‌کشی و تحویل خودرو به تمام ثبت‌نام‌کنندگان با هدف برچیده شدن بساط سفته‌بازی از توجیهات فروش یکپارچه از سوی سیاستگذار خوانده می‌شد، با این حال نه تنها حجم این معاملات کم نشده، بلکه بازار سفته‌بازی با حواله خودرو رونق هم گرفته است.

 هر چند خرید و فروش حواله خودرو موضوع جدیدی نیست، اما این بار کافی است در یکی از پلتفرم‌های ثبت آگهی کلمه «حواله خودرو» را جست‌وجو کنید تا لیستی از حواله انواع محصولات داخلی و مونتاژی با قیمت و موعد تحویل را در اختیار داشته باشید؛ موضوعی که نشان می‌دهد هیچ نظارتی بر فعالیت غیرقانونی خرید و فروش حواله‌های خودرو صورت نمی‌گیرد.

با توجه به اینکه ۷۰ درصد از عرضه خودرو تحت دو طرح جوانی جمعیت و همچنین نوسازی خودرو‌های فرسوده انجام می‌شود، می‌توان این پیش‌بینی را داشت که بیشتر دلالی‌های صورت‌گرفته از کانال این دو طرح پیش می‌روند، چراکه ۳۰ درصد باقی‌مانده برای متقاضیان عادی به قدری محدود است که دلالان نتوانند مانور چندانی روی آن داشته باشند.

بازار داغ فروش حواله خودرو تا ۳۰۰ میلیون تومان!

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر