گزارش آگهی

راهنمای خرید هندزفری و هدفون؛ تجربه صدای واقعی با بهترین برندها

در بازار لوازم جانبی گوشی‌ها، می‌توان مدل‌های متنوعی از هندزفری و هدفون را مشاهده کرد که تصمیم‌گیری برای خرید را دشوار می‌کنند؛ زیرا هر کدام از این لوازم جانبی، ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند و با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.
راهنمای خرید هندزفری و هدفون؛ تجربه صدای واقعی با بهترین برندها
کد خبر : ۴۱۳۵۱

از این رو کاربران باید بتوانند طبق نیازها، سلیقه و البته میزان بودجه خود، یک مدل مناسب از هندزفری یا هدفون را برای خرید انتخاب کنند. برای حل این چالش قصد داریم به بررسی چند برند شناخته شده در زمینه هندزفری و هدفون بپردازیم و مزایا و معایب‌شان را پیدا کنیم. به این ترتیب با مطالعه این راهنمای خرید هندزفری و هدفون، اگر قصد خرید هدفون و هندزفری داشته باشید، در تصمیم‌گیری آگاه‌تر و مصمم‌تر خواهید بود

معرفی چند برند معروف هندزفری و هدفون

بسیاری از طرفداران تکنولوژی از گیمر‌ها گرفته تا استریمر‌ها و خوره‌های موسیقی جزو دنبال‌کننده‌های جدی لوازم صوتی هستند. از این جهت می‌توان گفت که هندزفری و هدفون خوب جایگاه مهمی برای این دسته از افراد دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید هندزفری را دارید، بهتر است سراغ برند‌هایی بروید که توسط این افراد تست و تأیید شده‌اند؛ برند‌هایی مانند آوی، بیسوس، سامسونگ، بیتس، سونی و شیائومی جزو مواردی هستند که پیش از خرید باید حتماُ محصولاتشان را چک کنید.
هندزفری AWEI
AWEI یکی از برند‌های چینی معروف است که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی گوشی‌ها و کامپیوتر‌ها فعالیت می‌کند. محصولات این برند از جمله هندزفری و هدفون، در مدل‌های متنوع و البته با کیفیت بالا تولید شده و به دست مشتریان در کشور‌های مختلف می‌رسند.


هندزفری جویروم


برند جویروم یکی دیگر از شرکت‌های چینیست که از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم جانبی کامپیوتر و گوشی آغاز کرده است. از جمله محصولات این برند، هندزفری و هدفون می‌باشد که در مدل‌های مختلفی با کیفیت مطلوبی تولید می‌شود تا پاسخگوی نیاز‌های متنوع کاربران باشد.


هندزفری بیتس


برند بیتس از جمله برند‌های بزرگ و شناخته شده در تولید وسایل الکترونیکی و لوازم جانبی آن‌هاست. این برند پرآوازه که در سال ۲۰۰۸ در کالیفرنیای آمریکا تأسیس شده هم‌اکنون به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برند اپل فعالیت می‌کند. هدفون‌ها و هندزفری‌های بیتس به دلایلی از قبیل تنوع زیاد و کیفیت پخش موسیقی بالا از محبوبیت فراوانی میان کاربران برخوردارند.


هندزفری بیسوس


از دیگر برند‌های چینی که در تولید لوازم جانبی گوشی و سایر وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند، می‌توان به برند بیسوس اشاره کرد. این برند در سال ۲۰۱۰ در شهر شنژن چین تأسیس شد و از آن سال تاکنون محصولات متنوعی را روانه بازار‌های جهانی کرده است. هندزفری‌ها و هدفون‌هایی که برند بیسوس تولید می‌کند، همانند سایر محصولات، از نوآوری و کیفیت قابل توجهی برخوردارند.


هندزفری سامسونگ


سامسونگ برندی نام‌آشنا و بسیار بزرگ در تولید وسایل الکترونیکی است که همه ما موبایل‌ها و ساعت‌های هوشمندش را می‌شناسیم. این برند مشهور حدود ۸۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۳۸ در کشور کره جنوبی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، فعالیت تولیدی این شرکت به محصولات متنوعی گسترش پیدا کرده است. به‌طوری که علاوه بر لوازم الکترونیکی، در حوزه‌های دیگر از جمله لوازم برقی خانگی، کشتی‌سازی، ساختمان‌سازی، هوافضا و ... نیز در حال فعالیت است. هدفون و هندزفری سامسونگ از جمله لوازم جانبی گوشی به شمار می‌روند که اکثر کاربران آن‌ها را با کیفیت و وضوح بالای صدا، عمر طولانی و طراحی جذاب می‌شناسند.


هندزفری سونی


برند بسیار مشهور و پرطرفدار سونی، از جمله شرکت‌های فعال در تولید انواع وسایل الکترونیکی و صوتی تصویریست. این برند پرآوازه در سال ۱۹۴۶ در کشور ژاپن تأسیس شد و از آن زمان تاکنون، تولیدات فراوانی را روانه بازار‌های جهانی کرده است. هدفون‌ها و هندزفری‌های تولیدی این برند، کیفیت و وضوح صدای بسیار بالایی دارند و از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌کنند

راهنمای خرید هندزفری و هدفون؛ تجربه صدای واقعی با بهترین برندها

هندزفری شیائومی


باز هم نوبت به یک برند چینی دیگر می‌رسد و آن شیائومی است. برندی که از زمان تأسیسش در سال ۲۰۱۰ تا حال حاضر توانسته در رقابت با برند‌های مطرحی، چون سامسونگ و اپل، جایگاه بالایی برای خود پیدا کند. محصولات این برند هم‌اکنون پابه‌پای برند‌های بزرگ جهانی در حال رقابتند و توانسته‌اند سهم زیادی از بازار محصولات الکترونیکی جهان را به خود اختصاص دهند. از جمله لوازم جانبی الکترونیکی که برند شیائومی به بازار عرضه می‌کند می‌توان به هندزفری و هدفون‌های سیمی و بیسیم اشاره کرد. این محصولات به دلیل تنوع طرح و رنگ و کیفیت قابل توجه، توانسته‌اند طرفداران بسیاری را در کشور‌های مختلف جهان به خود جذب کنند.


هندزفری لنوو


این برند عمدتاً در تولید لپ‌تاپ و تبلت فعالیت می‌کند، اما هندزفری و هدفون نیز جزو تولیدات کم‌ترشناخته‌شده لنوو هستند. هدفون‌های لنوو جزو مدل‌های متوسط رو به بالا محسوب می‌شوند و تا حدود زیادی برای استفاده روزمره و موزیک گوش دادن مناسبند.


هندزفری گردنی

هندزفری‌های گردنی مدل‌هایی از هندزفری هستند که با کمک بلوتوث به گوشی یا کامپیوتر وصل می‌شوند. تفاوت اصلی این هندزفری‌ها با هندزفری‌های بیسیم در این است که در این مدل‌ها اتصال دو سری هدفون از طریق سیم انجام می‌شود و وایرلس نیست. یکی از مزایای این اتصال سیمی این است که کاربر می‌تواند هندزفری را به دور گردن خود انداخته و دیگر نگران گم شدن سر‌ی‌ها نباشد. این ویژگی مخصوصاً برای دوندگان و ورزشکارانی که تحرک زیادی دارند بسیار مناسب است. در آخر باید گفت که قیمت خوب، کیفیت ساخت بالا، صدای بلند، باتری بادوام و طراحی ارگونومیک از دیگر مزایای این نوع هندزفری به شمار می‌روند.

راهنمای خرید هندزفری و هدفون؛ تجربه صدای واقعی با بهترین برندها
هندزفری بی سیم


هندزفری‌های بیسیم که نمونه‌هایش را در ایرپاد‌های اپل و گلکسی بادز‌های سامسونگ دیده‌ایم یک ویژگی مشترک دارند و آن کیس شارژر است. این هندزفری‌ها هیچ سیمی ندارند و برای شارژ شدن داخل کیف مخصوص قرار می‌گیرند. از جمله مزایای این هندزفری‌ها می‌توان به قابلیت حمل آسان، امکان اتصال به سایر دستگاه‌های بلوتوثی، کنترل موزیک بدون نیاز به گوشی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.


هندزفری‌های سیم‌دار


هندزفری‌های سیم‌دار از جمله وسایل جانبی گوشی‌ها هستند که کم‌تر کاربری پیدا می‌شود که از آن‌ها استفاده نکرده باشد. از مزایای هندزفری‌های سیمی می‌توان به کیفیت بالای صدا، عدم مشکل انتقال صدا، عدم نیاز به شارژ شدن و نیز عمر طولانی‌تر اشاره کرد. اما مهم‌ترین ایرادی که می‌توان از این هدفون‌ها گرفت گره خوردن سیم‌ها و مشکل پورت صداست؛ زیرا خیلی از گوشی‌های جدید دیگر از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی نمی‌کنند و این درحالیست که بیش از ۹۰ درصد هندفری‌های سیمی به این کانکتور مجهز هستند.


فروشگاه اینترنتی استایل آپ، عرضه‌کننده انواع هندزفری و هدفون باکیفیت


یکی از فروشگاه‌های معتبر و موفق در عرضه انواع محصولات جانبی گوشی‌ها، فروشگاه لوازم جانبی استایل آپ (https://styleup.ir) است. این فروشگاه اینترنتی با عرضه لوازم جانبی برند و باکیفیت، توانسته رضایتمندی و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. هندزفری‌ها و هدفون‌هایی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، همگی ساخت برند‌های معتبر و مطرحی همچون سامسونگ، شیائومی، AWEI، جویروم، بیتس، سونی، بیسوس و لنوو هستند؛ به این ترتیب کاربران می‌توانند بسته به سلیقه، نوع استفاده و میزان بودجه، مدل مورد نظرشان را با قیمت مناسب خریداری کنند

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر