واکنش تند گل‌محمدی به مشکلات آغاز لیگ: فوتبال را تعطیل کنید!

یحیی گل‌محمدی در واکنش به خبر برگزارشدن مسابقه نخست پرسپولیس در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر گفت بهتر است لیگ را یک سال تعطیل کنید.
واکنش تند گل‌محمدی به مشکلات آغاز لیگ: فوتبال را تعطیل کنید!
کد خبر : ۴۱۳۶۳

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری نخستین مسابقه پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر گفت: شوک خیلی بدی بود. من الان فکر کنم ۲۰ دقیقه پیش شنیدم این ماجرا را. ما خودمان را آماده کرده بودیم که بعد از ۲ قهرمانی و یکجورایی ۳ قهرمانی، کنار هواداران دیداری داشته باشیم و بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم. خیلی شوک منفی و بدی خوردیم و باورم نمی‌شود این هماهنگی در شروع مسابقات را. نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، بدون تماشاچی اصلا معنی ندارد، پرطرفدارترین تیم آسیا در اولین بازی لیگ بدون تماشاگر بازی کند. اگر واقعا زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم و شروع کنیم دوباره.

وی ادامه داد: اینکه از اولین بازی لیگ این داستان‌ها پیش بیاید واقعا زشت است. نمی‌دانم دلیلش چیست، اما با این نوع برنامه ریزی و نگاهی که در فوتبال هست، فقط روز به روز پسرفت می‌کنیم. دیگر کشور‌ها را می‌بینیم که چه امکانات و چه برنامه‌ریزی و چه بازیکنانی دارند، اما اینجا به جای پیشرفت متاسفانه پسرفت می‌کنیم. واقعا متاسفم و واقعا ناراحت شدم از این خبری که شنیدم و فقط حس بی انگیزگی در همه آن‌هایی که کنار هم بودیم، ایجاد شد. نمی‌دانم چه بگویم و فقط بلدیم بگوییم انشاالله ماشاالله!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر