زن و شوهر دزد به دام پلیس تهران افتادند

یک زن و شوهر که با همکاری هم از خودروها سرقت می‌کردند به دام پلیس پایتخت گرفتار شدند.
زن و شوهر دزد به دام پلیس تهران افتادند
کد خبر : ۴۱۴۴۹

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۱۶ مرداد ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان تهران ویلا تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی با سرنشین و راننده که به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کردند مشکوک می‌شوند.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودروی پراید به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

متهمان بعد از مشاهده ماموران به طرز خطرناکی متواری شدند و بدین ترتیب یک عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند که ماموران پس از ایجاد طرح مهار موفق شدند متهمان را متوقف و هر دو متهم که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند را دستگیر کنند و پس از بازرسی از مقداری موادمخدر ۳ عدد باند خودرو آلات و ادوات سرقت و یک دستگاه بیسیم نظامی از داخل خودرو کشف شد.

 زوج سارق در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۳ فقره سرقت خودرو از غرب تهران اعتراف و اظهار داشتند قصد فروش آن را به مالخری در خارج از شهر تهران داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

سردار گودرزی در پایان مالخر خودروی سرقتی نیز در ادامه تحقیقات ماموران شناسایی و بازداشت شد خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستورکار قرار دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر