یکی از عوامل دعوای خونین شمال تهران دستگیر شد

یکی از افرادی که در دعوای مرگبار زمستان گذشته در شمال تهران دستگیر شد.
یکی از عوامل دعوای خونین شمال تهران دستگیر شد
کد خبر : ۴۱۷۵۶

دی ماه سال ۱۴۰۱، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان شمال تهران به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، قاضی جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد یک مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که از ناحیه سر هدف ضربات میلگرد قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول پس از یک درگیری به این بیمارستان منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان به دلیل نامشخصی با چند فرد در یک پارک درگیر شده و عاملان این جنایت پس از ارتکاب قتل متواری شده‌اند؛ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی برای معاینات دقیق‌تر، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی تیم جنایی آغاز شد.

کارآگاهان در نخستین گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت یکی از متهمانی که درگیری حضور داشتند را شناسایی کردند و پس از هماهنگی لازم قضایی روز چهارشنبه هجدهم مرداد ماه وی را در یک عملیات منسجم به دام انداختند.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی با بیان اینکه با مقتول در کشور افغانستان ارتباط داشته منکر هرگونه درگیری با وی شد، اما این در حالی بود که اقدامات اطلاعاتی نشان می‌داد، متهم به همراه افراد دیگر در نزاع مرگبار شمال تهران حضور داشته است.

با دستور قاضی وحیدناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر