برنامه جدید آموزش و پرورش برای افزایش فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور از افزایش ۱۶ درصدی پذیرش دانشجو در این دانشگاه از سال تحصیلی جدید خبر داد.
برنامه جدید آموزش و پرورش برای افزایش فرهنگیان
کد خبر : ۴۱۷۸۷

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور با ۱۶ درصد رشد به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

 

 ساختمان دانشگاه فرهنگیان شهرستان خوی پارسال بدنبال وقوع زمین لرزه‌های متعدد در خوی دچار آسیب شد و دانشجویان مجبور به ادامه تحصیل در تعداد‌ی از شعبات این دانشگاه در استان‌های شمالغرب کشور شدند.


برای حل مشکلات ساختمان آموزشی و خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه جلسه‌ای با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در فرمانداری خوی تشکیل شد.

سعید غیاثی ندوشن سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور در مورد نتایج این نشست گفت: در این نشست مقرر شد با مشارکت وهمکاری شهرستان عملیات مرمت ساختمان آموزشی این دانشگاه آغاز و تا مهر ماه به پایان برسد.

وی افزود: برای تخریب و یاتعمیر دو خوابگاه این دانشگاه نیز مقررشد با لحاظ دیدگاه و نظر کارشناسان اقدام شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور تاکید کرد: قطعا در مهرماه دانشجویان این دانشگاه در دانشگاه خودشان ادامه تحصل خواهند داد ودر هماهنگی بادانشگا‌های دیگر شهرستان خوابگاه مورد نیازو موقت برای دانشجویان تامین می‌شود.

غیاثی در ادامه از افزایش ۱۶ درصدی پذیرش دانشجو در این دانشگاه از سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: قریب به ۳۰ هزار دانشجو از مهرماه در این دانشگاه تحصیل خواهند کرد که این تعداد در سال گذشته ۲۵ هزار نفر بود.

وی کمبود فضا‌های آموزشی را یکی از چالش‌های مهم این دانشگاه اعلام کرد و افزود: توسعه فضا‌های فیزیکی این دانشگاه در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشورهمچنین از استقرار ساختار جدید این دانشگاه در ستاد مرکزی و ۳۱ واحد دانشگاهی این دانشگاه هم خبر داد و گفت: کام‌های بسیار خوبی در جذب هیئت علمی و نیروی انسانی دانشگاه برداشته شده است.

غیاثی از فعالیت دانشجویان این دانشگاه از سالتحصیلی جدید در قالب نظام نامه جامع تربیتی برای رفع دغدغه‌های تربیتی هم خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح همه دانشجویان دانشگاه تعین سطح قرآنی می‌شوند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
9صبح
مجله زندگی
ارسال نظر