تقلب استقلالی‌ها از روی دست پرسپولیس با خرید جدید

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان به نیمکت قوی نیاز داشتند و حالا حضور مهدی هاشمی‌نسب نقش «کریم باقری» را در استقلال ایفا می‌کند و بسیار کمک‌حال تیم خواهد بود.
تقلب استقلالی‌ها از روی دست پرسپولیس با خرید جدید
کد خبر : ۴۱۹۰۸

ستار همدانی درباره عملکرد استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: استقلال پر از حاشیه بود و نتیجه‌ای دور از انتظار کسب کرد. نکونام فراتر از یک سرمربی کار می‌کند و به تیم کمک کرده است. بازی استقلال و صنعت نفت دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال ضعیف و بی‌برنامه بود و چند علت داشت. حاشیه‌های چند وقت اخیر، گرمای هوا و ناهماهنگی جزو این دلایل بود.

او ادامه داد: با این حال کار خوب آرش رضاوند و گلش باعث شد استقلال از این وضعیت خارج شود. گل او جزو زیباترین گل‌ها بود. صنعت نفت بسیار خوب بازی را شروع کرد و گردش توپ، حفظ توپ و جابه‌جایی بسیار خوبی در زمین داشتند، اما با گل زودهنگام نیمه دوم شیرازه صنعت نفت را از هم پاشید. همین مساله باعث شد بازیکنان استقلال به بازی مسلط شوند و نبض بازی را به دست بگیرند. نیمه دوم متعلق به استقلال بود.

مهدی هاشمی‌نسب نقش کریم باقری را دارد
بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: انتظارات همیشه از استقلال بالاست و این تیم نیاز دارد تقویت شود، چون هواداران بی‌شماری دارد. استقلال نیاز به بازیکن خارجی دارد. طبیعتا نکونام باید نقاط ضعف را شناسایی کند و حتما این کار را انجام داده است. حضور مهدی هاشمی نسب نیز بسیار به تیم می‌تواند کمک کند. من پارسال فینال جام حذفی را از نزدیک دیدم و احساس کردم در آن بازی به نیمکت ضعیف باختیم. نیمکت ما باید تقویت می‌شد و حالا مهدی هاشمی نسب نقش کریم باقری را در استقلال ایفا می‌کند.

مشکلات مدیریتی بحث امروز و دیروز نیست
مدافع سال‌های دور استقلال درباره وضعیت مدیریتی استقلال بیان کرد: مشکل مدیریتی بحث امروز و دیروز نیست و چند سال است که گریبان تیم را گرفته است. تغییرات باعث می‌شود ثبات مدیریتی ایجاد نشود و مشکلات ریشه‌ای نمی‌گذارد تیم در وضعیت خوبی قرار بگیرد. خطیر تازه آمده و مشکلات انباشته شده است. ما استقلالی‌ها به عنوان یک هوادار آرزویمان این است که از این مجموعه سربلند بیرون بیایند و همبستگی و هماهنگی در شاکله مدیریتی به وجود بیاید. امیدوارم آن کسی که تیم را نجات می‌دهد، خطیر باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر