تنها حسرت ستاره سابق بارسلونا

ستاره سابق بارسلونا گفت تنها حسرتش این است که نتوانسته حتی برای یک فصل هم زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.
تنها حسرت ستاره سابق بارسلونا
کد خبر : ۴۲۱۶۴

سویا دیشب نیز در سوپرجام اروپا ناکام ماند. تیمی که هفت بار قهرمان لیگ اروپا شده، تنها یک بار توانسته سوپرجام اروپا را به دست بیاورد و در ۶ دوره برابر قهرمان لیگ قهرمانان ناکام مانده است. سویا دیشب می‌توانست سیتی را شکست دهد و حتی ابتدا یک گل نیز پیش افتاد، ولی سپس گل تساوی را دریافت کرد و بازی به پنالتی‌ها رفت. در نهایت سیتی توانست ۵-۴ برنده شود و سویا را ناکام بگذارد.

ایوان راکیتیچ در پایان بازی گفت: «بازی برابری بود و حتی ما در برخی مقاطع بازی بهتر هم بودیم، اما در پنالتی‌ها همه چیز به شانس و اقبال بستگی دارد و سیتی از این حیث موفق‌تر بود. تبریک به آن‌ها برای یک جام دیگر.»

راکیتیچ در مورد گفتگو با پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: «بله، با او در مورد فوتبال حرف زدم. چه صحبت دیگری می‌توانستم داشته باشم؟ واقعا گوش دادن به حرف‌های پپ لذتبخش است. تنها چیزی که به پپ گفتم این بود که دوست داشتم حداقل یک سال برایش بازی کنم، اما این حسرت برای همیشه با من خواهد ماند. برایش در این فصل آرزوی موفقیت کردم و او نیز برای من همین را خواست. همچنین به پپ برای دو بازیکن کرواتی که جذب کرده (کواچیچ و گواردیول) تبریک گفتم و بی‌تاب دیدن موفقیت‌هایشان هستم.»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش 3
مجله زندگی
ارسال نظر