سفر اربعین با تاکسی‌های اینترنتی امکانپذیر شد

همزمان با آغاز سفر‌های اربعین و تاکید مسئولان بر استفاده از ناوگان حمل ونقل جاده‌ای به ویژه خودروی شخصی، تمامی ارگان‌ها پای کار آمده اند تا بتوانند سفری راحت و آسان را برای زائران فراهم کنند.
سفر اربعین با تاکسی‌های اینترنتی امکانپذیر شد
کد خبر : ۴۲۵۴۵

همزمان با آغاز سفر‌های اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.

با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی و همچنین به منظور پاسخ گویی به نیاز زائران، ستاد اربعین و وزارت راه وشهرسازی با سکو‌های تاکسی اینترنتی تفاهم نامه منعقد کردند و مقرر شده تاکسی‌های اینترنتی هم به جمع ناوگان حمل ونقلی برای جابه جایی زائران بپیوندند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته نرخ‌هایی که برای جابه جایی زائران توسط تاکسی‌های اینترنتی تعیین شده از مقصد تهران به مرز‌های عراق حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که با توجه به آنکه نرخ کرایه‌های اتوبوس بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده و همچنین نرخ کرایه‌های سواری بین شهری حدود ۲ میلیون تومان برای هر نفر تعیین شده است بنابراین انجام این سفر از طریق تاکسی‌های اینترنتی برای زائران به صرفه‌تر است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر