۱۷ عضو باند قاچاق در کرمانشاه دستگیر شدند

یک باند قاچاق دخانیات در استان کرمانشاه منهدم شد و ۱۷ عضو آن هم بازداشت شدند.
۱۷ عضو باند قاچاق در کرمانشاه دستگیر شدند
کد خبر : ۴۲۵۶۹

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان باند سازمان یافته قاچاق دخانیات در مرز‌های غربی استان کرمانشاه متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند. 

وی عنوان کرد: این شبکه با توزیع سیگار، توتون و تنباکو در استان‌های کرمانشاه، کردستان، اصفهان و تهران فعالیت کرده که هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت هستند

کرمی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه ۱۷ نفر از اعضای اصلی این شبکه اعم از سرشبکه، انباردار، حسابدار، صراف، سرکولبر، تضمین‌چی و سرکرده خودرو‌های حامل بار و خریدار عمده به صورت همزمان جلب و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه گردش مالی این باند حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده است افزود: براساس اطلاعات به دست آمده از نرم افزار این شبکه اعضای باند بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال دخانیات قاچاق را از پنج سال گذشته تاکنون وارد کشور کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: سیاست دستگاه قضایی بر این اساس خواهد بود که برخورد قاطع و بازدارنده با عوامل مخل اقتصادی داشته باشد و بعد از صدور حکم قطعی نتیجه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر