پدری دخترش را به دلیل طلاق گرفتن کشت!

زن جوان اهوازی با ضربات چاقو پدر کشته شد. علت این قتل جدایی زن جوان از همسرش گزارش شده‌است.
پدری دخترش را به دلیل طلاق گرفتن کشت!
کد خبر : ۴۲۵۹۳

 «فرشته. م»؛ زن جوان ۳۲‌ساله اهل شهر اهواز در استان خوزستان بامداد ۲۶ تیر‌ماه جاری به دلیل اینکه از همسرش جدا شده بود، توسط پدرش با ضربات چاقو به قتل می‌رسد.

به گفته یک فرد آگاه؛ اواخر تیر‌ماه ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد یک فقره قتل در خانه‌ای در خیابان دانش منطقه «پاداد» کلان‌شهر اهواز به پلیس مخابره می‌شود که بلافاصله ماموران کلانتری ۲۳ اهواز همراه ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل به محل اعزام می‌شوند.

ماموران و تیم جنایی پس از بازرسی از خانه با جسد زنی جوان مواجه می‌شوند که به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود. در بررسی‌های به عمل آمده مشخص می‌شود که مقتول دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشکلات از همسرش جدا شده و در خانه پدرش زندگی می‌کرده است. شب حادثه پدر ۵۸ ساله مقتول، او را با چندین ضربه چاقو به قتل رسانده و چاقو را درون رختخواب‌های خانه پرتاب می‌کند.

مادر قربانی توضیح می‌دهد که دخترم را ۱۵‌سالگی مجبور کردند با کسی که نمی‌خواهد ازدواج کند. بعد از حدود ۱۵ سال که دخترم از همسرش جدا می‌شود پدرش به خاطر همین موضوع او را به قتل می‌رساند. شب حادثه یک فرد ناشناس با پلیس تماس می‌گیرد و جریان را اطلاع می‌دهد. سپس همسر سابقم را بازداشت می‌کنند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر