کشف جسد سالم زن ۸۰۰ میلیون ساله

ویدیویی از جسد سالم یک زن ۸۰۰ میلیون ساله منتشر شده است.
کشف جسد سالم زن ۸۰۰ میلیون ساله
کد خبر : ۴۲۶۸۴

جسد ۸۰۰ میلیون ساله یک زن در لباس عروس به همراه چیزی شبیه به یک موبایل از یک معدن معمایی بی جواب در اذهان عمومی ایجاد کرد، گفتنی است چهره جسد این زن بعد از سال‌های طولانی همچنان زیبا و شفاف بود.
دانشمندان روسی ادعا می‌کنند که زنی را در تابوت کامل سنگ مرمر با قدمتی ۸۰۰ میلیون ساله کشف کرده اند. کشف جسد سالم ۸۰۰ میلیون ساله در سپتامبر، ۱۹۶۹ در روستای رزاوچیک تیسوسکاگو در محله کمروو یک گورستان بسیار عجیب کشف شد.

در حین کار در یک معدن زغال سنگی که در عمق بیش از ۷۰ متر قرار داشت معدنچی کارناوخوو یک تابوت مرمری را کشف کرد. در این ناحیه و منطقه دستور داده شد که همه کار‌ها بلافاصله متوقف شوند تابوت به سطح زمین آورده شد و کارگران شروع به باز کردن آن با نوک زدن به لبه بتونه فوسیلی اش کردند.

نه چندان به خاطر ضربات بلکه به خاطر اثر حرارت خورشید، بتونه آب و جاری شد و این برای همه کسانی که آن را میدیدند شوک آمیزبود.

داخل تابوت پر از مایع شفاف و کریستالی صورتی-آبی بود و در آن یک زن لاغر و فوق العاده زیبا قرار داشت - که به نظر حدود آمد یک چهره زیبای اروپایی داشت و با چشمان درشت و باز آبی خیره شده بود. صورتش قهوه‌ای تیره بود و ته رنگ مایل در کمرش داشت. مو‌های مجعدی داشت و دست‌های نرم و سفید با ناخن‌های کوتاه و مرتب داشت. پیراهن سفیدی به تن داشت که درست تا زیرزانو بود

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر