هجوم هواداران پرسپولیس به اینستاگرام تیم رونالدو

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با هجوم به اینستاگرام تیم النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، برای این تیم کری خواندند.
هجوم هواداران پرسپولیس به اینستاگرام تیم رونالدو
کد خبر : ۴۲۷۳۸

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا ساعتی پیش در مالزی برگزار شد و نمایندگان ایران رقیبان خود را در این دوره از مسابقات شناختند. در گروه پنجم این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس با تیم‌های الدحیل، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان همگروه شد. همگروهی پرسپولیس با نماینده عربستان زمان مناسبی برای تقابل بازیکنان این تیم با کریستیانو رونالدو است.

رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم ملی پرتغال برابر تیم ملی ایران صف‌آرایی کرد که آن بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. مهار پنالتی رونالدو توسط علیرضا بیرانوند از اتفاقات مهم آن دیدار بود.

صفحه اینستاگرام باشگاه النصر عربستان بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار پستی به قرار گرفتن در گروه مرگ واکنش نشان داد. النصر در این پست با انتشار عکسی از رونالدو و دیگر ستارگان این تیم، برای رقیبان گروه مرگ خط و نشان کشید.

الکس تلس، سکو فوفانا، الخیبری، بروجنگ پرسپولیس و النصر بالا گرفت| حمله پرسپولیسی‌ها به اینستاگرام تیم رونالدوزوویچ، تالیسکا، مانه و رونالدو از سرشناس‌ترین ستارگان تیم فوتبال النصر عربستان به شمار می‌روند.

در سوی مقابل، هواداران پرسپولیس نیز با هجوم به صفحه اینستاگرام النصر در بخش کامنت‌ها برای تیم عربستانی و رونالدو کُری‌خوانی کردند.

هجوم هواداران پرسپولیس به اینستاگرام تیم رونالدو

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر