اظهارنظر انسیه خزعلی درباره نتیجه پیگیری کلیپ رفتار مامور با یک زن بازداشتی در میدان آرژانتین

انسیه خزعلی درباره بازداشت یک زن در میدان آژانتین تهران با بیان اینکه مطلب "موهن" رسانه معاند بی بی سی که "مضحکه" بودن آن از اول مشخص بود، مشخص است، ادامه داد: اما اینکه آیا رفتار خشنی نسبت به فرد مذکور صورت گرفته بود یا نه؟ بررسی و مشخص شد چنین امری صورت نگرفته و این دستگیری طبق روش متداول پلیس نسبت به کسی که مشکوک به حمل سلاح است انجام شده و پس از مشخص شدن عدم وجود سلاح، ایشان رها شده است.
اظهارنظر انسیه خزعلی درباره نتیجه پیگیری کلیپ رفتار مامور با یک زن بازداشتی در میدان آرژانتین
کد خبر : ۴۲۸۰

انسیه خزعلی و در پاسخ به اینکه چند روز پیش در مصاحبه‌ای ذکر کردید که گزارش کلیپ‌های پخش شده از برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک خانم را از فراجا خواسته‌اید، آیا گزارش به دست شما رسیده و نتیجه بررسی چه بوده است؟ گفت: همانطور که در آن مصاحبه گفته‌ام هرگونه قضاوت باید بعد از دریافت اطلاعات کافی باشد و بحمدالله گزارشات دریافت شد و دلالت بر مظلومیت مضاعف نیروی انتظامی داشت.

به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.

خزعلی با بیا اینکه شاید یکی از دلایل این شایعات و مظلومیت نیروی انتظامی، خود نیروی انتظامی است که لازم است اطلاع رسانی به موقع و به هنگام روایت هر حادثه را عهده دار شود، افزود: امیدوارم همانطور که قبلا گفتم شان و جایگاه این نیروی مقتدر برای حفظ امنیت مال و جان و ناموس مردم حفاظت شود و بی شک مردم عزیزمان قدردان این زحمات بوده و خواهند بود.

گفتنی است پیش از این یک مقام پلیس هم با مضحک خواندن ادعای بی بی سی گفت: تعرض به دختر جوان ساخته و پرداخته امپراطوری دروغ برای دامن زدن به اغتشاشات است.

وی با تشریح ماجرا گفت: همانطور که در فیلم مشخص است مأمور ما در آن صحنه تلاش می‌کند فرد اغتشاشگر را بازداشت کند و او را سوار موتور کند که به دلیل مناسب نبودن وسیله نقلیه، با دخالت فرمانده میدان از بازداشت این فرد صرف‌نظر می‌شود.

وی افزود: پلیس وظیفه دارد امنیت مردم را حفظ کند و برخی برخوردها در صحنه‌های اغتشاش اجتناب‌ناپذیر است اگر چه به مأموران توصیه شده حتی‌الامکان با افرادی که در صحنه اعتراضات فعل مجرمانه ندارند، مدارا کنند.

وی در عین حال افزود: اعمال و رفتار مأموران پلیس زیره ذره‌بین است و چنانچه تخلفی صورت بگیرد بررسی و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد. در این مورد نیز دستور بررسی ویژه صادر شده است.

شبکه دولتی انگلیس از شب گذشته با انتشار فیلمی مبهم مدعی تعرض پلیس به یک زن شده است.

همزمان برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی تفسیر این فیلم را دروغ جدید بی بی سی خواندند و یادآوری کردند که افکار عمومی هنوز سکوت این رسانه ضدایرانی را نسبت به جنایت چند وقت پلیس لندن فراموش نکرده است.

در آن ماجرا یک افسر پلیس انگلیس پس از بازداشت یک زن جوان به دلیل ماسک نزدن، به وی تجاوز کرد و پس از قتل وی جنازه او را به آتش کشید اما بی بی سی نسبت به آن سکوت کرده بود.

بی بی سی فارسی به همراه  4 رسانه دیگر ضد ایرانی در 25 روز گذشته منتهی به 16 مهرماه مجموعا 17 هزار دروغ درباره ایران منتشر کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به مأموریت این رسانه‌ها همزمان با فروکش کردن اعتراضات باید شاهد چنین دروغ پردازی‌هایی از سوی آنها باشیم.

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر