سرمربی بزرگ در کنفرانس خبری نام بازیکنانش را فراموش کرد!

مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی نام دو بازیکن را در کنفرانس خبری فراموش کرد.
سرمربی بزرگ در کنفرانس خبری نام بازیکنانش را فراموش کرد!
کد خبر : ۴۲۹۳۸

در حالی که نام‌های مطرحی مانند کای هاورتس، میسون ماونت و متئو کواچیچ از تیم جدا شدند، سرمربی تازه منصوب شده «مائوریسیو پوچتینو» اکنون با چالشی دست و پنجه نرم می‌کند که قبلاً به ندرت با آن مواجه شده بود. در فصل گذشته گراهام پاتر، مدیر وقت چلسی، در مورد حجم بالای تیم صحبت می‌کرد. گزارش‌هایی منتشر شد که وضعیت دشوار باشگاه را شرح می‌داد، و برخی از بازیکنان به دلیل تعداد زیاد بازیکنان نمی‌توانستند در محوطه کوبهام تمرین کنند.

به نقل از وبسایت رسمی چلسی، سرمربی آرژانتینی تیمی متشکل از ۳۲ بازیکن را زیر نظر دارد و این لیست حتی افرادی مانند روملو لوکاکو را به حساب نمی‌آورد. با چنین فهرست گسترده‌ای جای تعجب نیست که مدیریت همه اعضا به یک کار دلهره‌آور تبدیل شود، و این به طور قابل توجهی پس از پیروزی ۳-۰ چلسی مقابل لوتون در روز جمعه مشهود بود.

پس از پایان بازی، یک خبرنگار از پوچتینو در مورد غیبت مالانگ سار مدافع و جیمی کامینگ دروازه‌بان در روز بازی سوال کرد. چلسی سار مدافع سابق نیس، را در سال ۲۰۲۰ به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد و او فصول بعدی را به صورت قرضی سپری کرد. از سوی دیگر، کامینگ از آکادمی مشهور چلسی بیرون آمد و حتی در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل این تیم مقابل رکسام در ترکیب بود.

پوچتینو که از سوال خبرنگار متعجب شده بود پرسید: «چه کسی؟ اوه خدای من. من نمی‌دانم چه می‌توانم به شما بگویم. نمی‌دانم، زیرا شما من را غافلگیر کردید! انگار با مشت به صورت من کوبیدید و من شوکه هستم. چون ما داشتیم در مورد لوتون حرف می‌زدیم!»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر