سردار آزمون: نمی‌توانم صبر کنم!

سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سردار آزمون پس از یک‌ونیم فصل حضور در بایرلورکوزن، در یک انتقال قرضی تا پایان فصل جاری از این باشگاه آلمانی به آاس رم پیوست تا شاگرد ژوزه مورینیو شود. گفته می‌شود یک بند خرید ۱۲ میلیون یورویی نیز در قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله گنجانده شده که در صورت رضایت جالوروسی، در پایتخت ایتالیا ماندنی شود.
سردار آزمون: نمی‌توانم صبر کنم!
کد خبر : ۴۲۹۴۸

به نقل از سایت آاس رم، سردار آزمون در اولین مصاحبه‌اش پس از پیوستن به آاس رم درباره احساساتش از حضور در باشگاه جدیدش صحبت کرد و گفت: توصیف احساساتی که اکنون دارم، دشوار است. من به یکی از با اعتبارترین باشگاه‌های جهان پیوستم و این که بتوانم با پیراهن رم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم، یک رویا است.

در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ اروپا، بایرلورکوزن مقابل آاس رم در مجموع با نتیجه ۱-۰ از دور این رقابت‌ها حذف شدند. سردار آزمون در دیدار برگشت دو تیم که در استادیوم المپیکو رم برگزار شد برای مدتی به میدان رفت. او پس از اشاره به این موضوع در ادامه صحبت‌هایش گفت: سال گذشته این فرصت را داشتم که در استادیوم المپیکو بازی کنم و اعتراف می‌کنم در طول دوران حرفه‌ایم، هرگز با چنین هواداران پر شوری روبه‌رو نشدم. اکنون نیز نمی‌توانم صبر کنم تا برای آن‌ها و اهداف‌مان بجنگم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
طرفداری
مجله زندگی
ارسال نظر