مادر متهم به تعرض جنسی برای اثبات بی‌گناهی پسرش اعتصاب غذا کرد

مادر رئیس معلق فدراسیون فوتبال اسپانیا که به تعرض جنسی متهم شده، برای اثبات بی‌گناهی پسرش اعتصاب غذا کرده است.
مادر متهم به تعرض جنسی برای اثبات بی‌گناهی پسرش اعتصاب غذا کرد
کد خبر : ۴۳۰۹۶

آنخلس بِخار، مادر لوئیس روبیالس، به دلیل شرایطی که برای فرزندش به وجود آمده است دست به اعتصاب غذا زد. اتفاق باورنکردنی: مادر روبیالس اعتصاب غذا کرد!

روبیالس در چند روز اخیر به خاطر رفتار زشت و نادرستی که با جنی ارموسو پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۳ داشته تحت شدیدترین فشار‌ها قرار گرفته است.

او در طول این مدت بار‌ها تاکید کرده که اشتباه از سوی او نبوده و حاضر نیست که از سمتش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا دهد، اما فیفا در حکمی او را به مدت حداقل ۹۰ روز تا روشن شدن وضعیت تعلیق کرد.

حالا مارکا خبر داده که آنخلس بِخار، که مادر رییس فدراسیون فوتبال اسپانیاست، از صبح امروز در کلیسای دیوینا پاستورا حضور پیدا کرده و در اعتراض به آنچه رفتار غیرانسانی و نادرست با پسرش می‌داند دست به اعتصاب غذا زده است. 

او مدعی شده که تا زمانی که عدالت اجرا شود و اتهامات واردشده به روبیالس رد نشود، او قصد دارد روز و شب در همین کلیسا بماند و تا آن زمان هم حاضر نیست اعتصاب غذایش را بشکند تا نشان دهد که به بی‌گناهی پسرش به صورت کامل اطمینان دارد.

مادر روبیالس از ارموسو خواسته تا حقیقت را به دنیا بگوید و اعتراف کند که خودش شروع کننده این اتفاقات بوده و باعث شده چنین جنجالی ایجاد شود. او معتقد است که همه رفتاری ظالمانه با پسرش داشته‌اند و نقشه خاصی پشت این وضعیت به وجود آمده بوده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر