چاقوکش سمنانی بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل چاقوکشی در شهرک اتحاد سمنان در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
چاقوکش سمنانی بازداشت شد
کد خبر : ۴۳۱۱۱

سرهنگ اسـدالله ناکینی ۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد در شهرک اتحاد سمنان و انتقال یک شهروند به علت شدت جراحت به بیمارستان، موضوع با حساسیت بالا و به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و با بررسی‌های انجام شده مشخص شد ضارب، شوهر سابق همسر فرد مصدوم شده بوده که به علت اختلافات شخصی در مورد حق ملاقات فرزندش با وی درگیر و با ضربات چاقو او را مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری شده بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان سرخه شناسایی و در یک عملیات منسجم و موفقیت آمیز، در اقدامی ضربتی ظرف کمتر از ۴ ساعت از زمان وقوع جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی اعلام کرده بود، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر