۱۶۴ دزد در تهران دستگیر شدند، فقط در ۲ روز

پلیس تهران در طول ۴۸ ساعت ۱۶۴ سارق را دستگیر کرد.
۱۶۴ دزد در تهران دستگیر شدند، فقط در ۲ روز
کد خبر : ۴۳۱۹۴

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: حاصل تلاش ۴۸ ساعته پلیس، دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه‌ای بوده که یک مجموعه شبانه روز و طی هفته‌ها این افراد را شناسایی کرده است.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان روز سه‌شنبه در حاشیه طرح جمع‌آوری سارقان و خریداران اموال مسروقه به خبرنگاران گفت: مهم‌ترین نیاز امروز جامعه آگاهی رسانی به مردم است تا در برابر سرقت آگاه شوند و حضور پلیس در جامعهبه همین دلیل است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم و رسانه‌ها افزود: حاصل تلاش ۴۸ ساعته پلیس، دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه‌ای شده که یک مجموعه شبانه روز و طی هفته‌ها این افراد را شناسایی کرده اند.

محمدیان گفت: این کشفیات شامل کشف یکهزار تلفن همراه پیشرفته و اموال بسیاری از سرقت منزل و خودرو و موتورسیکلت است که ارزش ریالی بسیار بالایی دارد.

به گفته وی این اموال ناشی از ۱۵۰۰ فقره سرقت بوده است، قولی که به مردم داده شده ریشه کردن سرقت از طریق ریشه کنی مالخر‌ها به عنوان پشتوانه اصلی سرقت است، به تمامی‌مالخر‌ها هشدار می‌دهیم که پلیس در مورد فعالیت آن‌ها آگاه است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارگر
ارسالی در
قوانین بازدارنده نیست.
ناشناس
ارسالی در
مجسم کنید وقتی این اراذل و اوباش که وسط خیابون اینجوری قدرت نمایی میکنند در حالی که میدونن هر لحظه ممکنه مردم یا پلیس دخالت کنند، چه بلایی سرتون میارن وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون، صرف غذا یا حتی استحمام هستید و قفلهای درب را تخریب میکنند و مثل اجل معلق بالای سرتون ظاهر میشن، مخصوصا وقتی که هیچکسی از بلای وحشتناکی که داره سر شما میاد خبر نداره. پس اگر میخواهید بازنده این بازی کثیف دزد و فروشندگان حرف مفت زن نباشید و کاسه چه کنم چه کنم دست نگیرید باید هر چیزی را که به عنوان ضد سرقت، حفاظتی، امنیتی یا ایمنی میخرید فقط با ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از یک فروشنده معتبر بخرید که امروز نیومده باشه الکی به شما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده و فردا دیگه اثری ازش پیدا نکنید.