تحویل واحد‌های «مسکن مهر» از مهر ۱۴۰۲

مدیر عامل شرکت عمران پردیس از تحویل ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس در ماه آینده خبر داد.
تحویل واحد‌های «مسکن مهر» از مهر ۱۴۰۲
کد خبر : ۴۳۲۴۰

خلیل محبت خواه بعد از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۶ کلاسه شهید تهرانی مقدم در فاز ۵ که به مناسبت هفته دولت و با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و هیأت همراه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مدرسه قبلاً با کاربری متفاوت تغییراتی در نمای داخل آن ایجاد شده بود که با تلاش پیمانکاران و شرکت عمران نمای داخلی آن ظرف ۲۰ روز اصلاح و با ۱۶ کلاس درس در مساحت زمین به متراژ دو هزار و ۳۳۳ متر مربع و زیر بنای ۵۰۲ متر به آموزش و پرورش تحویل می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح شش مدرسه دیگر با تلاش‌هایی که صورت گرفته طی سال تحصیلی جدید نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به انتخاب مناسب پیمانکاران تمامی پروژه‌ها فعال هستند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در مورد مساکن مهر نیز عنوان داشت: تعداد ۲۹ هزار و ۸۲۱ واحد باقی مانده که ۱۰ هزار واحد تکمیل شده است و سعی داریم در ۳ فاز مختلف تحویل مالکان داده شود که از اول پاییز شروع و در فاز اول هفت هزار واحد را تحویل خواهیم داد.

محبت خواه در ادامه با اشاره به بازدید‌های مکرر هر ماهه گفت: طبق بازدید‌های انجام شده نیاز مردم در فاز ۵ برای احداث مرکز محله زاینده رود که شامل مسجد، مرکز تجاری، بوستان و فضا سبز احصا شده است.

وی بیان داشت: در محل تعیین شده بوستان و فضای سبز، به متراژ هشت هزار و ۸۶۸ واحد که کل زیر بنا است توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و مشارکت عمران بیش از ۹۵ میلیارد تومان در زمان بندی ۱۸ ماهه این پروژه انجام خواهد شد.

محبت خواه اظهار داشت: با سرمایه گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بازار، محله و مسجد و کلانتری در فاز پنج کلنگ زنی شد که در برنامه زمانبندی مناسب پروژه و بعد مرحله اجرا و بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مقبره یادمان شهدا گفت: قرار شد با ارائه طرحی توسط مشاور که شایسته مقام شامخ شهدا باشد با حمایت شرکت عمران اجرا شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر