سیل تابستانی جان یک هموطن زنجانی را گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: سیل عصر امروز در منطقه «قره‌چریان» زنجان جان یک نوجوان ۱۲ ساله را که در منطقه مشغول چرای دام بود گرفت.
سیل تابستانی جان یک هموطن زنجانی را گرفت
کد خبر : ۴۳۳۹۱

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان  با اشاره به بارش باران در عصر امروز در منطقه «قره‌چریان» شهرستان زنجان اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی نفوذ سامانه بارشی همرفتی در عصر امروز در منطقه قرچریان شهرستان زنجان موجب بروز سیل در این منطقه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه بارش شدید تگرگ به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه منجر به جاری شدن سیل شد، تصریح کرد: متاسفانه یک نوجوان ۱۲ ساله که در منطقه به چرای دام مشغول بود گرفتار سیل شده و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه همچنین به سبب این سیل تعدادی احشام در صحرا تلف شدند، گفت: دو باب منزل مسکونی دچار آب گرفتگی و آسیب شدند که بلافاصله نیروهای امدادی، هلال احمر و اورژانس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در صحنه حاضر و اقدامات لازم را انجام دادند.

بابایی در رابطه با خسارت‌های وارده به محصولات کشاورزی هم اظهار کرد: متاسفانه تگرگ و بارش باران به مزارع و محصولات کشاورزی خسارت‌های قابل توجهی وارد کرده است که این خسارت‌ها بررسی و به صورت جامع و کامل متعاقبا اعلام خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر