نکونام و خطیر آشتی می‌کنند!

پیش بینی می‌شود در روز‌های آتی شاهد آشتی جواد نکونام و علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال باشیم.
نکونام و خطیر آشتی می‌کنند!
کد خبر : ۴۳۴۴۹

در هفته‌های سپری شده همه متوجه شدند بین جواد نکونام و علی خطیر اختلافات عمیقی وجود دارد. اختلافاتی که دست کم سرمربی تیم استقلال در مصاحبه پیش از بازی با استقلال خوزستان و حتی بعد از بازی سعی نکرد آنرا پنهان کند. هر چند ترجیح علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال سکوت بود. شاید به این خاطر که در خفا حق را به سرمربی می‌داد.

دعوای جواد نکونام و علی خطیر بر سر مسایل فنی بود. سرمربی تیم استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید داشت. درخواستی که در نهایت در روز‌های اخیر عملی شد. گوستاوو بلانکو یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام از سوی باشگاه استقلال بخدمت گرفته شدو گفته می‌شود حضور عمرو ورده هم در ترکیب تیم استقلال قطعی است و این بازیکن را هم باید آبی پوش لحاظ کرد.
با جذب این دو بازیکن و هم چنین جذب یک دروازه بان جوان که مورد تایید جواد نکونام بوده به نظر برای سرمربی تیم استقلال راضی کننده است و در روز‌های آتی به طور حتم سرمربی تیم استقلال به گونه‌ای صحبت خواهد کرد که تداعی‌گر آشتی وی با مدیر عامل خواهد بود.

اگر علی خطیر بتواند با جذب اسپانسر گره از مشکلات مالی باشگاه باز کند تبدیل به مدیر عامل ایده آل جواد نکونام خواهد شد. مدیری که به طور حتم در صورت انجام این کار از سوی سرمربی تیم استقلال تحسین خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر