پژمان جمشیدی: سینما بدون مخاطب معنایی ندارد

سومین اکران مردمی فیلم سینمایی "بی‌مادر"، شب گذشته با حضور جمعی از عوامل این فیلم و شماری از دوست‌داران سینما برگزار شد.
پژمان جمشیدی: سینما بدون مخاطب معنایی ندارد
کد خبر : ۴۳۵۳۱

سومین اکران مردمی فیلم‌سینمایی "بی‌مادر" شب گذشته با حضور جمعی از عوامل فیلم و دوست‌داران سینما در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد.

سید مرتضی فاطمی (کارگردان) و پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی، بازیگران این فیلم سینمایی، ازجمله حاضران در این اکران مردمی بودند.

پیش از نمایش فیلم، سید مرتضی فاطمی برای دقایقی پشت تریبون آمد و از حضور مردم و حمایت آن‌ها نسبت به فیلم "بی‌مادر" تشکر کرد.

پژمان جمشیدی، بازیگر این فیلم سینمایی هم در اظهاراتی خطاب به حاضرین گفت: وظیفه ما است که به سالن‌های سینما بیاییم و به خاطر حمایتی که از سینما به عمل می‌آورید، از شما تشکر کنیم.

او افزود: سینما بدون شما مخاطبان هیچ معنایی ندارد؛ برای من افتخار است که در شب تولدم کنارتان هستم و با شما فیلم را می‌بینم.

پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش مهروز در فیلم "بی‌مادر" هم پس از تشکر از مردم برای حضور در این اکران مردمی گفت: ممنونم که از فیلم مستقل ما حمایت می‌کنید، امیدوارم آن را دوست داشته باشید و از تماشایش لذت ببرید.

"بی‌مادر" در قریب به یک ماه اکران در سالن‌های سینما توانسته است فروشی سه میلیاردی را رقم بزند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر