خبر خوش هواشناسی برای تهرانی‌ها طی ۲ روز آینده | این شهرها امروز منتظر بارش باران باشند

دوشنبه تا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود. تنها در ارتفاعات مازندران در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.
خبر خوش هواشناسی برای تهرانی‌ها طی ۲ روز آینده | این شهرها امروز منتظر بارش باران باشند
کد خبر : ۴۳۵۸۵

طبق پیش بینی هواشناسی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور رخ می‌دهد.


صادق ضیاییان گفت: امروز در ارتفاعات استان‌های مازندران، اردبیل، ارتفاعات مرکزی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان شمال و شرق هرمزگان و یکشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان شمال، فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

وی افزود: دوشنبه تا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود. تنها در ارتفاعات مازندران در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان روز یکشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر دما به‌طور نسبی کاهش می‌یابد و پدیده غالب در شرق کشور طی روز‌های آینده همچنان وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.


ضیاییان در پایان گفت: طی دو روز آینده نیز آسمان تهران فردا صاف و از بعد از ظهر افزایش باد، اواخر وقت وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه کمی ابری، از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر