پزشک ممنوع‌الکار حکم وزارت بهداشت را قبول ندارد!

روازاده که از سوی وزارت بهداشت به ممنوعیت از فعالیت پزشکی محکوم شده، می‌گوید در قوه قضائیه تبرئه شده است.
پزشک ممنوع‌الکار حکم وزارت بهداشت را قبول ندارد!
کد خبر : ۴۳۹۰۷

یکی از افرادی که پزشک عمومی است و حتی شماره نظام پزشکی هم دارد، روی به طب سنتی و درمان بیماران از طریق طب سنتی آورده است.

سازمان نظام پزشکی سه بار وی را از طبابت و حرف وابسته به پزشکی محروم کرده است و پس از ارجاع این حکم به قوه قضائیه، بار اول و آخر این پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی از اتهامات تبرئه و تنها بار دوم محکوم شده است.

وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به تمام داروخانه‌ها و صندوق‌های بیمه گر، محرومیت دائم وی از اشتغال به حرف پزشکی و وابسته در سراسر کشور را اعلام کرده است.

موضوع مهم این است که نامه مد نظر یک نامه درون سازمانی بوده و استناد این نامه به حکم قوه قضائیه نبوده است. مسئله بعدی این که محرومیت از طبابت توسط قوه قضائیه رد شده و برائت فرد مذکور توسط مراجع قضائی در بار اول و سوم اعلام شده است و تنها یک بار به محرومیت محکوم شده است. وزارت بهداشت بدون در نظر گرفتن احکام اول و سوم تنها به حکم دوم یعنی محرومیت از طبابت در زدن نامه بسنده کرده است.

حسین روازاده گفت: سازمان نظام پزشکی به دلیل دخالت در طب مدرن، سه بار حکم محرومیت از طبابت من را صادر کرده است و این حکم در قوه قضائیه بررسی شد. بار اول و آخر تبرئه شدم و تنها در حکم بار دوم از طبابت محروم شده‌ام. بر اساس حکم شرعی و قانونی، چون بار اول و آخر تبرئه شده‌ام، همه احکام بی اثر خواهند بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر