حضور مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی است!

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، مدعی است که لیونل مسی به راحتی می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند.
حضور مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی است!
کد خبر : ۴۴۰۶۴

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، مدعی شد که لیونل مسی می‌تواند در جام جهانی 2026 حضور شگفت انگیزی داشته باشد.

مسی اینترمیامی را ترک کرده و با تیم ملی آرژانتین برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل اکوادور و بولیوی آماده می‌شود.

در حالی که او ممکن است به کشورش کمک کند تا به جام جهانی 2026 برسد، مسی قبلاً تاکید کرده که در دور جدید این مسابقات که به میزبانی ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، شرکت نخواهد کرد.

اما تاپیا امید خود را از دست نداده تا برنده 7 بار توپ طلا بتواند دوباره در جام جهانی کاپیتان آلبی سلسته شود. تاپیا ادعا کرد که این ستاره فوتبال می‌تواند موفقیت لوکا مودریچ با کرواسی را تکرار کند.

تاپیا به اسپورت سامیت لیدرز گفت:"مسی همیشه به دنبال چیزهای بیشتری است. او هرگز شما را ترک نمی‌کند. همیشه شما را غافلگیر می‌کند، او بیشتر پیش می‌رود. می‌توانید آن را تصور کنید. چطور نمی‌توانم تصورش کنم؟ من دوست دارم او آنجا باشد. او با شرایطی که دارد به راحتی می‌‌تواند در جام جهانی 2026 بازی کند. مودریچ این کار را برای تیمش انجام می‌دهد، آندرس اینیستا برای بارسلونا. بستگی به او دارد، به آنچه که احساس می‌کند. او را می‌بینم که در جام جهانی بازی می‌کند و در پستی که می‌خواهد بازی می‌کند. مسی واقعاً می‌تواند این کار را انجام دهد. این بستگی به آنچه او می‌خواهد دارد، من در مورد آن خواب می‌بینم."

مسی در جام جهانی قطر 7 گل زد و 3 پاس گل داد تا آرژانتین زمستان گذشته سومین عنوان قهرمانی تاریخ خود در جام جهانی را به دست آورد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر