اینفوگرافیک | ثبات قیمت خودروها در پی تعطیلی در بازار

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از ابتدای هفته هیچ‌گونه تغییری نداشت.
اینفوگرافیک | ثبات قیمت خودروها در پی تعطیلی در بازار
کد خبر : ۴۴۱۳۷

قیمت خودرو امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ در پی تعطیلی روز گذشته و امروز، هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها، با همان قیمت روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

قیمت خودرو امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ به دلیل تعطیلی بازار از روز گذشته، هیچ نوسانی ندارد. تمامی خودرو‌ها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته‌اند. البته به احتمال قوی با آغاز روند دوباره معاملات از ابتدای هفته آینده، شاهد افت و خیز دوباره قیمت‌ها باشیم.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت ثبات را تجربه می‌کند.

 

قیمت خودرو‌های داخلی


قیمت خودرو‌های داخلی، امروز هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از ابتدای هفته هیچ‌گونه تغییری نداشت. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های ۳۱۵ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته افزایش اندکی را تجربه کرده و روی کانال ۵۷۷ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU ۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۱۳ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای داخلی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر