روزگار سیاه قطر با کی‌روش ادامه دارد

با تصمیم داور قطری کنیا در یک بازی جنجالی با نتیجه دو بر یک میزبان خود قطر را شکست داد.
روزگار سیاه قطر با کی‌روش ادامه دارد
کد خبر : ۴۴۱۷۵

در این مسابقه کنیای سخت‌کوش با هدایت انگین فیرات، سرمربی نام‌آشنای ترکیه، نتیجه دو بر یک قطر را شکست داد. در شرایطی که قطری‌ها به شدت به داوری اعتراض داشتند و پایان بازی نیز با درگیری میان بازیکنان و کادرفنی دو تیم همراه بود.

کنیا در ابتدا توسط اوکومو گل اول را در دقیقه ۲۰ وارد دروازه قطر کرد، اما در ادامه کاپیتان حسن الهیدوس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۴ بازی را به تساوی کشاند. با این حال تیم میهمان روی حرکت اولونگا و پاس او به دهانه دروازه با ضربه ماندی در دقیقه ۹۰+۱ گل برتری خود را وارد دروازه قطر کرد.

کی‌روش به گل دوم کنیا به دلیل خطا روی بازیکن قطر اعتراض داشت و همچنین دقایقی پس از این گل معتقد بود باید یک پنالتی برای تیمش توسط داور قطری این دیدار گرفته می‌شد، با این حال عبدالرحمن داور قطری مسابقه از گرفتن پنالتی امتناع کرد.

کارلوس کی‌روش نیز پس از حذف از جام طلایی و شکست در آخرین بازی آن جام، دور جدیدی از تمرینات را آغاز کرده بود و تیمش را آماده بازی روسیه می‌کند، انتظار بیشتری از تیمش داشت، بخصوص که ستارگان معروف قطر حسن الهیدوس، بوعلام خوخی و اکرم عفیف، به تیم بازگشته‌اند و به نظر نمی‌رسید کار سختی مقابل کنیا داشته باشند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر