پیام خوش سردار آزمون برای مورینیو و رم

سردار آزمون این روز‌ها در تمرینات رم بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد.
پیام خوش سردار آزمون برای مورینیو و رم
کد خبر : ۴۴۱۸۸

در روز‌های گذشته بود که صفحه اینستاگرام باشگاه رم با به اشتراک گذاشتن تصاویری از تمرینات این تیم اعلام کرد که سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت در تمرینات گروهی حاضر شده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او بعد از وقفه بازی‌های ملی آماده به میدان رفتن در ترکیب تیم ژوزه مورینیو خواهد بود.

سردار در تمرینات پیش فصل بایر لورکوزن دچار مصدومیت شده بود، اما ریکاوری خود را به خوبی پشت سر گذاشت و بعد از انتقال به رم هم این روند را ادامه داد تا حالا کاملاً آماده به میدان رفتن در ترکیب این تیم باشد. بازیکنی که قطعاً از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تیم جدیدش و اثبات توانایی‌های خود به ژوزه مورینیو برخوردار است.

آزمون که با اجازه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی سپتامبر کنار سایر ملی‌پوشان نیست این روز‌ها تمرینات خود را به شکل جدی در رم دنبال می‌کند و با توجه به ویدیویی که پیج اینستاگرام باشگاه به اشتراک گذاشته به نظر می‌رسد او در آمادگی قابل توجهی نیز به سر می‌برد.

بر این اساس صفحه اینستاگرام باشگاه رم ویدئویی از تمرینات این تیم به اشتراک گذاشته که محتوای آن گل زیبای سردار آزمون است. ستاره ایرانی روی یک پاس در عمق و با کنترلی فوق العاده با دروازه‌بان تک به تک می‌شود و با عبور توپ از بالای سر گلر گل زیبایی را به ثمر می‌رساند. حرکت و گلی که تشویق کادر فنی رم و هم‌تیمی‌های او را هم در پی داشت.

گفتنی است رم در سه هفته ابتدایی سری‌آ فقط یک امتیاز کسب کرده، اما مورینیو امیدوار است با اضافه شدن بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو، سردار آزمون و پائولو دیبالا به این روند ناامید کننده تیمش پایان دهد و رم حتی به یک مدعی برای فتح اسکودتو تبدیل شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر