پیشنهاد جذاب یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به صورت فشرده، مشغول مذاکره با گزینه‌های مختلف است.
پیشنهاد جذاب یحیی گل محمدی برای پرسپولیس
کد خبر : ۴۴۲۸۹

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان فقط تا سه شنبه وقت دارند که لیست نهایی و آپدیت شده خود را ارسال کنند. پرسپولیس تنها یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد و یحیی گل محمدی می‌خواهد این جای خالی را با جذب مهاجم خارجی پر کند. تا به حال هر گزینه‌ای که یحیی گل محمدی به باشگاه معرفی کرد، حضورش در پرسپولیس منتفی شد.

در این مدت گزینه‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس به کادرفنی و مدیران این تیم معرفی شده، ولی به دلایل مختلف جذب آن‌ها میسر نشده است. دلیل اصلی منتفی شدن اکثر گزینه‌های پرسپولیس به مسائل مالی برمی‌گردد. درویش اصرار زیادی برای رعایت سقف بودجه دارد و به همین دلیل نمی‌خواهد مهاجم گرانقیمت به خدمت بگیرد. هفته گذشته دو گزینه توسط گل محمدی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد، ولی در همان ابتدای مذاکرات نماینده‌های این دو بازیکن پیشنهادی بالا به باشگاه پرسپولیس دادند.

یکی از این بازیکنان خواهان دستمزدی یک میلیون و سیصد هزار دلاری شد و دیگری برای یک فصل بازی برای پرسپولیس یک میلیون و صد هزار دلار می‌خواست. همین موضوع باعث شد تا خیلی زود مذاکره برای جذب این نفرات متوقف شود و پرسپولیس به سراغ گزینه‌های دیگری برود. شنیده‌ها از اطراف باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که چند گزینه جدید به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و تیم مدیریتی پرسپولیس به صورت فشرده مشغول مذاکره با این گزینه هاست تا در صورت توافق نهایی به سرعت با یکی از این گزینه‌ها قرارداد امضا کند.

آنطور که شنیدیم یکی از این نفرات اسحاق بلفضیل است. این بازیکن اهل الجزایر که برای تیم ملی این کشور و باشگاه پارما در سری‌آ به عنوان مهاجم بازی می‌کند، فصل قبل در الغرافه بازی کرده و هم اکنون هم بازیکن آزاد است. این مهاجم ۳۱ ساله خوش قدوقامت سابقه حضور در تیم‌های اینتر، هرتابرلین، هوفنهایم، وردربرمن، استاندارد لیژ، المپیک لیون و پارما را در کارنامه خود دارد و حالا مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

به غیر از این مهاجم، یک بازیکن آفریقایی دیگر و یک مهاجم اهل آمریکای جنوبی مورد توجه باشگاه پرسپولیس هستند و مذاکرات فشرده‌ای با آن‌ها در حال انجام است که ظرف یکی دو روز آینده قرارداد با یکی از این نفرات نهایی شود. اگر دوباره در لحظه آخر اتفاق خاصی رخ ندهد و مشکلی پیش نیاید، به نظر می‌رسد بالاخره بعد از مدت‌ها پرسپولیس صاحب یک مهاجم خارجی خواهد شد و کمی از نگرانی‌های کادرفنی و هواداران این تیم کم می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر