پسر ۱۰ ساله مادرش را به‌خاطر نخریدن هدست کشت!

پسر ۱۰ ساله وقتی دید مادرش حاضر نیست برای او «هدست بازی واقعیت مجازی» بخرد، با شلیک گلوله او را به قتل رساند.
پسر ۱۰ ساله مادرش را به‌خاطر نخریدن هدست کشت!
کد خبر : ۴۴۳۰۳

این حادثه تلخ در نوامبر سال گذشته در خانه‌ای در میلواکی در آمریکا رخ داد. پسر ۱۰ ساله از مادرش خواسته بود تا هدست بازی واقعیت مجازی برایش بخرد، اما مادرش به او گفته بود که اجازه استفاده از هدست واقعیت مجازی را ندارد؛ بنابراین پسر ۱۰ ساله که از دست مادرش عصبانی شده بود، با عجله خود را به اتاق کار پدرش رساند و از داخل کمد کلت کمری پدر را برداشته و به سوی مادرش برگشت. او یک بار دیگر تقاضای خود را تکرار کرد و وقتی بازهم جواب منفی شنید، به سمت مادرش شلیک کرد. پس از آن نیز وارد حساب خرید آمازون او شد و با آیدی مادرش برای خود یک هدست واقعیت مجازی به قیمت ۷۰۰ دلار خرید. سپس با خواهرش برایانا مور ۲۶ ساله تماس گرفت وگفت که مادرش مرده است.
به دنبال این ماجرا پسر ۱۰ ساله از سوی پلیس دستگیر شد. پلیس تحقیقات اولیه خود را در محل جنایت آغاز کرد و سراغ دوربین‌های مدار بسته خانه رفت تا ماجرا را بررسی کند، اما متوجه شد که دوربین‌های خانه از برق جدا شده است، پلیس حدس می‌زند که این اقدام نیز از کار‌های این پسر ۱۰ ساله بوده است.
پسر ۱۰ ساله در اعترافاتش گفت: از دست مادرم عصبانی هستم. برای اینکه از او بخواهم هدست بازی واقعیت مجازی برایم بخرد، ۳۰ دقیقه زودتر از خواب بیدار شدم، اما او این اجازه را به من نداد. من نیز برای ترساندنش می‌خواستم به دیوار شلیک کنم که ناگهان گلوله به مادرم خورد.

این اعتراف، اما پلیس را قانع نکرد و تحقیقات ادامه یافت تا اینکه پسربچه گفت: عصبانی بودم و عمدا اسلحه را به سمت مادرم گرفتم و به او شلیک کردم و بعد برای خود یک هدست خریدم. اما الان برای تیراندازی متاسفم.

در بررسی‌های بعدی پلیس مشخص شد که این پسر سابقه رفتار‌های عجیب و غریب دارد. او دم سگشان را می‌گرفت او را می‌چرخاند و با سرعت پرتاب می‌کرد. یک بادکنک را با مایع قابل اشتعال پر و آن را منفجر کرده بود. مبلمان و فرش خانه را سوزانده بود. همیشه ادعا می‌کرد با ۵ فرد خیالی، ۲ خواهر، یک پیرزن و ۲ مرد که افراد بدی هستند، صحبت می‌کند. حتی در اعترافاتش نیز گفته بود که آن روز نیز آن ۲ خواهر به او گفتند که به مادرش شلیک کند.

این پسر در ماه ژوئیه توسط دو روانشناس نزد جین کارول قاضی دادگاه ناحیه میلواکی معاینه شد. به گفته قاضی کارول تشخیص عجیب ذهنی درباره این پسر داده نشد و او باید به عنوان یک بزرگسال محاکمه شود.

طبق قانون ایالت ویسکانسین، کودکان ۱۰ ساله باید به عنوان بزرگسالان برای جرایم خاصی مانند قتل درجه یک متهم شوند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر