اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس در مقابل النصر چیست؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس محرومیت هواداران این تیم مقابل النصر عربستان را مشکل اساسی دانست.
اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس در مقابل النصر چیست؟
کد خبر : ۴۴۳۰۶

محمدرضا مهدوی در مورد غیبت علیرضا بیرانوند مقابل النصر عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعاً متاسف شدم که بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در این بازی غایب است. به نظرم با این غیبت به تیم ملی و پرسپولیس، ضربه وارد می‌شود. برای بیرانوند آرزوی بهبودی دارم و واقعاً بابت شنیدن این خبر ناراحت شدم.

جزئیات برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در قطر با بلیت‌های دلاری/ در انتظار اعلام زمان دربی از سوی قطری‌ها
وی در ادامه افزود: پرسپولیس در این مسابقه باید تلاش کند هارمونی خود را حفظ کرده و انسجام لازم را داشته باشد. اعضای کادر فنی از حالا باید روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنند، چرا که با غیبت بیرانوند ستون و یکی از عناصر اصلی تیم در قهرمانی‌های متعدد از ترکیب بیرون رفت و بازیکنان سخت بتوانند به جانشین او اعتماد کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: نباید فراموش کرد که تیم‌های عربی از جمله النصر عربستان شاه مهره‌های فوتبال جهان را به خدمت گرفتند. الان در هر خانه و خانواده فوتبالدوستی صحبت از لیگ عربستان است و حتی دیگر ترجیح می‌دهند با توجه به حضور بازیکنان شاخص در فوتبال عربستان، فوتبال اروپا را دنبال نکنند.

مهدوی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی او از نتیجه بازی النصر عربستان - پرسپولیس چیست، گفت: تیم‌های تحت هدایت یحیی گل‌محمدی فوتبال بازی می‌کنند و عادت به بازی دفاعی ندارند. در این بازی هم مردم امیدوار هستند که بازی زیبا و خوبی از تیم‌شان ببینند. به هر حال آن‌ها هم تیم آماده و شاخصی هستند. باید دید در جریان بازی شرایط چطور رقم می‌خورد.

وی پیرامون محرومیت هواداران پرسپولیس مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: به نظرم عدم حضور هواداران یک مشکل اساسی است. تیم‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس از هواداران‌شان به‌عنوان یار دوازدهم، یار همیشگی و کوه پشت خود در تمام رقابت‌ها به ویژه بازی‌های حساس استفاده می‌کنند. وقتی بازیکن جلوی پنج هزار نفر یا ۱۰ هزار نفر بازی می‌کند قطعاً شرایط متفاوت است با وقتی که هواداران حضور ندارند. متأسفانه یک اشتباه باعث شد امروز هواداران از نعمت تماشای بازیکنان بزرگ در این بازی محروم بوده و امیدوارم پای گیرنده خود شاهد بازی خوبی باشند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر