از ۸ قاطر ۳۰۰ کیلو تریاک کشف شد

مرزبانی سیستان و بلوچستان از ۸ قاطر ۳۰۰ کیلو تریاک کشف کرد.
از ۸ قاطر ۳۰۰ کیلو تریاک کشف شد
کد خبر : ۴۴۷۱۲

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ۸ قاطر در مرز‌های بلوچستان خبر داد.

سرهنگ جواد رفیعی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر حوالی میل مرزی ۱۵۳ تا ۱۵۴ سراوان دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض روئیت مامورین، اقدام به تیراندازی کر دند که مامورین نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش مامورین، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر اقدام به فرار کردند.

سرهنگ رفیعی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۸ راس قاطر زنده حامل مواد مخدر، مقدار ۳۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر