بهترین مشاور علی دایی کیست؟

شهریار فوتبال ایران همواره دو چهره متفاوت از خود نشان داده است؛ یکی چهره‌ای که از او داخل مستطیل سبز و هیاهوی فوتبال می‌بینیم و رخ دیگر هم وضعیت او در جامعه به عنوان یک شهروند است.
بهترین مشاور علی دایی کیست؟
کد خبر : ۴۴۷۶۱

 

علی دایی روز ۲۳ شهریور سال ۱۳۸۹ طی مصاحبه‌ای مفصل با خبرورزشی به بخش‌های کمترپرداخته‌شده زندگی خود اشاره کرد و با تاکید بر این‌که مشاوران خوبی در کنار خودش دارد، از همسرش به عنوان بهترین مشاور در زندگی یاد کرد. او همچنین مدعی شد آدم‌ها وقتی بزرگ می‌شوند، مشکلات و دشمنانشان هم بزرگ‌تر می‌شوند و باید برای حل این مسائل تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد.
دایی با تاکید بر این‌که همواره با بازیکنانش رفاقت می‌کند، اما برای آن‌ها قیافه نگرفته و حد و مرز را رعایت می‌کند، مدعی شد هرگز در گوش هیچ‌کدام از شاگردانش سیلی نزده و نخواهد زد. او ۱۳ سال پیش خبر جالبی هم داد و گفت شروع به نوشتن کتاب زندگی‌نامه خود کرده است. کتابی که البته تا امروز ما آن را ندیده‌ایم و نمی‌دانیم شهریار کارش را به کجا رساند!
نکته جالب توجه دیگر این‌که علی دایی در خلال این مصاحبه اعتراف کرد تعویض مسعود شجاعی در بازی رفت ایران و کره جنوبی به تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۸۷ تصمیم اشتباهی بود که به عنوان سرمربی گرفته و تحت تاثیر دستیارانش روی نیمکت تیم ملی چنین کاری انجام داد. تعویضی که همان زمان سر و صدای زیادی به راه انداخت و انتقادات فراوانی از علی دایی به همراه داشت.

شهریار همچنین در قسمتی از این مصاحبه می‌گوید که اگر تمام ثروتش را هم خرج کند فقط می‌تواند مشکلات افرادی که طی سه روزبرایش نامه نوشته و تقاضای کمک کرده‌اند را حل کند به همین خاطر حتی اگر میلیون‌ها علی دایی داشته باشیم باز هم برای حل معضلات مالی کفایت نمی‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر