آیا ثروتمندترین مرد جهان طرفدار پوتین است؟

زمانی که این ایلان ماسک از جلسه با سازمان هوانوردی فدرال در واشگنتن بیرون می‌آمد از او پرسید: «یکی از مقامات اوکراین گفته است که شما به توانایی تهاجم ولادیمیر پوتین کمک کردید. خود شما نظرتان چیست؟»
آیا ثروتمندترین مرد جهان طرفدار پوتین است؟
کد خبر : ۴۴۷۷۶

ایلان ماسک مدیر و مالک شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) و اسپیس ایکس روز گذشته از پاسخ به خبرنگار اسکای‌نیوز مبنی بر این‌که آیا «جهالت و خودخواهی» به قیمت جان اوکراینی‌ها تمام شده است، خودداری کرد.

خبرنگار اسکای‌نیوز روز چهارشنبه ۱۳ سپتامبر زمانی که این میلیاردر آمریکایی از جلسه با سازمان هوانوردی فدرال در واشگنتن بیرون می‌آمد از او پرسید: «یکی از مقامات اوکراین گفته است که شما به توانایی تهاجم ولادیمیر پوتین کمک کردید. خود شما نظرتان چیست؟»

این خبرنگار افزود: «ولادیمیر پوتین شما را "شخصیت برجسته" می‌خواند. آیا قدردان این توصیف هستید؟ شما پوتین را چگونه توصیف می‌کنید؟»
آقای ماسک جواب هیچ‌کدام از این سوالات را نداد و سکوت اختیار کرد.

ایلان ماسک هفته گذشته اعلام کرد که با درخواست اوکراین مبنی بر فعال کردن اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در سواستوپول برای استفاده ارتش اوکراین در جهت حمله به ناوگان روسیه مخالفت کرده است. حال او به دلیل این تصمیم خود به یاری‌رساندن به پوتین در خنثی‌سازی عملیات ارتش اوکراین متهم شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر