ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد

ابهامات دستگاه‌های اجرایی در خصوص ترمیم حقوق، تعیین تکلیف شد. ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بر سایر مؤلفه‌های پرداخت بی تأثیر است.
ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد
کد خبر : ۴۴۷۹۹

ترمیم حقوق موضوع جزء یک ماده واحده «قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری» که مقرر کرده بود از اول مهرماه سال گذشته معادل ریالی ۳۰۰۰ امتیاز به حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری اضافه کند، به صورت ثابت است.

به گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس بررسی شورای حقوق و دستمزد در شصت و سومین جلسه که در ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار شد، ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به میزان ۳۰۰۰ امتیاز ثابت است.

 

مبلغ ناشی از ۳۰۰۰ امتیاز ترمیم حقوق، در زمان بازنشستگی و حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود


در این جلسه از شورای حقوق و دستمزد، به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاه‌های اجرایی، با توجه به تعدد استعلامات و ابهامات دستگاه‌های اجرایی و برداشت نادرست از مفاد رأی صادره از سوی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، موضوع دادنامه شماره ۱۴۰۲۳۱۳۹۰۰۰۰۱۹۹۱۳۶ مورخ ۲۹ ‏/۱ ‏/۱۴۰۲ درخصوص نحوه تأثیر مبلغ «ترمیم حقوق» موضوع جزء (۱) ماده واحده «قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری» بر سایر مؤلفه‌های پرداخت، مصوب شد که مبلغ ناشی از اعمال امتیازات جزء (۱) ماده واحده قانون مذکور از تاریخ ۰۱‌‏/۰۷‌‏/۱۴۰۱ در محاسبه «پاداش پایان خدمت» و «ذخیره مرخصی استحقاقی» در زمان بازنشستگی و حقوق بازنشستگی افراد مشمول قابل احتساب است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمدج
ارسالی در
یعنی ۲و۳ماه بازنشستگان بدبخت راالکی سرکارگذاشتن وهیچ....
محمد
ارسالی در
ترمیم حقوق و فلان و..رو ولش.
حقوق ها باید از بیخ و بن درست بشه.یعنی پایه حقوق باید افزایش داشته باشه.
پایه حقوق فعلی با این تورم همخوانی نداره.
ناشناس
ارسالی در
چقدر بازنشستگان گذشته بدبختند
محمودقلندری
ارسالی در
نمی توانم بااین حقوق هم کرایه خونه بدم هم ودیعه مسکن زودترتیرخلاص راشلیک کنید.
حسن
ارسالی در
خیلی پست هستید موضوع حقوق ا۱۴۰ چکار دارد ب سال ۱۴۰۲ مرد باشید