رییس جمهوری برای پراخت حق‌الزحمه معلمان دستور فوری داد

رییس جمهوری در دستوری فوری اعلام کرد که باید حق‌الزحمه معوقه معلمان پرداخت شود.
رییس جمهوری برای پراخت حق‌الزحمه معلمان دستور فوری داد
کد خبر : ۴۵۰۰۱

سیدابراهیم رئیسی در همایش مدیران مدارس سراسر کشور با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع حق‌الزحمه معلمان، تصریح کرد: این خواسته به‌حق و درستی است. نه‌تن‌ها حق‌الزحمه معلمان بلکه حق‌الزحمه هرکسی باید به موقع پرداخت شود. پیش از آنکه عرق جبین افراد خشک شود.

رئیس جمهور گفت:پرداخت حق الزحمه معلمان حتما خواسته به حقی است و حتما وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه مسئله را دنبال کنند.

وی اظهار داشت:مشکل مسکن برای عموم نیازمندان در کشور به‌ویژه استادان دانشگاه و معلمان آموزش و پرورش هم باید رفع شود تا آنان دغدغه مسکن نداشته باشند. آرامش معلمان برای ما اهمیت دارد و این امر در دولت حتماً دنبال می‌شود.

رئیسی تاکید کرد: اساس قضیه در رتبه‌بندی معلمان فقط معیشتی نیست، این کف کار است. حداقل هدف این اقدام آن است که معلمان دغدغه معیشت نداشته باشند، اما اساس این رتبه‌بندی دانش‌افزایی معلمان و به‌هنگام‌شدن یک معلم با هر آن چیزی است که باید بداند. اساس آنچه در رتبه‌بندی معلمان انجام می‌شود بر این است که جایگاه علمی، دانشی و بینش و گرایشش که با آن برای جامعه شأن، جایگاه، هویت و منزلت ایجاد می‌کند اصل کار است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر