بنزما قهرمانی آسیا را می‌خواهد!

فوق ستاره فرانسوی می‌گوید که دوران حضور در رئال مادرید به پایان رسیده و اکنون تمام تمرکز او روی الاتحاد است.
بنزما قهرمانی آسیا را می‌خواهد!
کد خبر : ۴۵۰۳۴

تیم فوتبال الاتحاد فردا در نخستین بازی خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمالیق ازبکستان خواهد رفت. کریم بنزما، فوق ستاره فرانسوی ببرها، در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت.

بنزما درباره دیدار فردا گفت: بدون شک لیگ قهرمانان آسیا یک تورنمنت بسیار مهم است. دیدار فردا تقابل قدرتمندی خواهد بود و شروع آن، همان‌طور که مربی گفت، مهم است.

او گفت: قهرمانی آسیا برای ما بسیار مهم است و برای بازی فردا بسیار هیجان زده هستیم. من اهمیت دیدار فردا برای تیم را می‌دانم. ضمن اینکه ما بازیکنان بزرگ و گروهی قوی و منسجم داریم.

بنزما در ادامه می‌گوید: فوتبال متفاوت است، اما کاری که من در زمین انجام می‌دهم، تفاوتی با قبل ندارد. سبک بازی من در الاتحاد همان چیزی است که در تمام دوران حرفه‌ای‌ام مانند رئال مادرید بازی کرده‌ام. من برای کمک به تیم، پیروزی در مسابقات و ارائه بهترین عملکرد در هر دیدار از طریق گلزنی و پاس گل بازی می‌کنم.

وی گفت: کاری که در مادرید انجام دادم گذشته و تمام شده است. اکنون برای الاتحاد بازی می‌کنم، به پیروزی‌ها می‌رسم و هوادارانمان را خوشحال می‌کنم. از همه کسانی که به من فرصت آمدن به اینجا را دادند تشکر می‌کنم.

بنزما درخصوص لیگ عربستان نیز گفت: لیگ سعودی در راه تبدیل شدن به بهترین لیگ جهان است، این اتفاق در صورت افزایش تعداد بازیکنان خارجی و حرفه‌ای در این تیم‌ها رخ می‌دهد و این امر پیشرفت لیگ را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

او گفت: من با الاتحاد چیزهای زیادی برای ارائه دارم. از آنچه در الاتحاد ارائه کرده‌ام راضی هستم و هنوز چیزهای زیادی برای ارائه با این تیم دارم. مهمترین چیز برای من رسیدن به قهرمانی است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر