شاهین رکورددار سقوط قیمت شد!

رصد بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با افت ۲ تا ۸ میلیون تومان راهی بازار شدند، کاهشی که پس از دو هفته در بازار شکل گرفت.
شاهین رکورددار سقوط قیمت شد!
کد خبر : ۴۵۱۳۸

 اخبار سیاسی عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو کاهش قیمت در بازار را به آن نسبت می‌دهند. امروز و پس از آزاد شدن منابع مالی بلوکه شده ایران و مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا شاهد کاهشی شدن بازار‌های سرمایه‌ای و در نهایت قیمت خودور در بازار بودیم، با این شرایط فعالان بازار معتقدند انتظار چند هفته‌ای بالاخره جواب داد و بازار روند کاهشی به خود گرفت. 

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» کاهشی ۸ میلیونی داشت، این خودرو هفته گذشته تغییر کانال داده بود و ۶۰۰ میلیونی شده بود، اما امروز مجدد وارد کانال ۵۰۰ میلیونی‌ها شد. 
قیمت محصولات سایپا در بازار
از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا ۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار ۵۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت ۸ میلیونی داشت.

از سوی دیگر براساس رصد بازار خانواده کوییک هم با افت ۲ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند، در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار امروز ۳۴۳ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومانی شد.
ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» در بازار افتی ۲ میلیونی داشت و ۳۳۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۳۸ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۳ میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۳ میلیونی را تجربه کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر