نویسنده معروف زن به همدستی با قاتل محکوم شد!

زن ۵۵ ساله که برای نوشتن داستان زندگی یک قاتل مخوف به زندانی در آمریکا رفت‌وآمد داشت، به اتهام همدستی با مرد جنایتکار به ۲۰ سال زندان محکوم شد.
نویسنده معروف زن به همدستی با قاتل محکوم شد!
کد خبر : ۴۵۴۲۴

سامانتا الرکابی، ۵۵ ساله در سال ۲۰۱۷ سرگرم نوشتن کتابی درباره قتل زنی به نام سیدنی لوف شد. این زن توسط نامزدش به نام اوبری به طرز هولناکی به قتل رسیده و جسدش مثله شده بود و خبر این جنایت در رسانه‌ها جنجال زیادی به پا کرده بود. سامانتا برای نوشتن کتاب، نیاز به مصاحبه با قاتل (اوبری) داشت که در زندان به سر می‌برد. به همین دلیل پس از مدتی نامه‌نگاری با مسئولان زندان، این اجازه را پیدا کرد که برای گفتگو با اوبری به زندان برود. از همان زمان ملاقات‌های سامانتا و قاتل مخوف در زندان آغاز شد، اما کسی تصورش را هم نمی‌کرد که این ملاقات‌ها زمینه‌ساز همدستی آن‌ها برای ارتکاب جرائمی دیگر باشد. در یکی از این ملاقات‌ها بود که اوبری (قاتل مخوف) از زن نویسنده خواست با پرستار جوان زندان رابطه دوستی برقرار کرده و به او نزدیک شود. اتفاقی که مدتی بعد رخ داد و زن نویسنده چنان به پرستار جوان زندان نزدیک شد که این زن همه اسرار خانوادگی‌اش را برای او بازگو کرد. پس از آن بود که اوبری زن پرستار را تهدید کرد که با توجه به اطلاعاتی که از وی و خانواده‌اش دارد، قصد دارد با استخدام یک قاتل همه آن‌ها را به قتل برساند. او و همدستش (زن نویسنده) با تحت فشار قرار دادن پرستار زندان، توانستند ۲۵ هزار دلار از او اخاذی کنند، اما مدتی بعد قربانی آن‌ها نزد پلیس رفت و ماجرا را فاش کرد.
به این ترتیب سامانتا (زن نویسنده) دستگیر شد و در اعترافاتش به اف‌بی‌آی گفت: وقتی برای نوشتن کتابم درباره جنایتی که اوبری مرتکب شده بود به زندان رفتم، نمی‌دانستم که او از همان پشت میله‌های زندان این قدرت را دارد که بتواند مرا وادار به انجام اقدامات جنایتکارانه کند. این زن افزود: بعد از اینکه اوبری متوجه شد همسر و پسرم نیز در زندان هستند، از من خواست تا با او همکاری کنم و تهدیدم کرد که اگر تن به خواسته‌اش ندهم آن‌ها را در زندان خواهد کشت. من نیز چاره‌ای جز همدستی با او نداشتم.

پلیس در تحقیقات خود به صدا‌های ضبط‌شده‌ای دست یافت که در آن اوبری در حال تهدید پرستار زندان بود. او همچنین توانسته بود با تهدید زن نویسنده از وی برای انجام جرائم دیگری در خارج از زندان سوء‌استفاده کند. در دادگاهی که هفته پیش برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شد، سامانتا به جرم سرقت و اخاذی و همکاری با قاتل محکوم به اعدام به ۲۰ سال زندان محکوم شد و این در حالی است که مرد جنایتکار همچنان منتظر رسیدن زمان اجرای حکم است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر