واقعیت ماجرای ورود چند مرد افغانستانی به منزل زن جوان

چندی پیش خبری مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان منتشر شد، امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان درمورد این حادثه توضیح داد.
واقعیت ماجرای ورود چند مرد افغانستانی به منزل زن جوان
کد خبر : ۴۵۷۴۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر منتشر شده مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت از او در محله سلطان‌آباد بهارستان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

سید امیر احمدی، با بیان اینکه تجمع در محله سلطان‌آباد به قصد نزاع دسته‌جمعی بود و با حضور به موقع مأمورین، افراد حاضر متفرق شدند اظهار داشت: برخی کانال‌های خبری بدون اشرافیت به موضوع اخبار کذب را منتشر و جامعه را ملتهب می‌کنند که قطعاً تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی افزود: خبر منتشر شده مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت و درگیری با مردم در محله سلطان‌آباد صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود که برخی رسانه‌ها به اشتباه به آن پرداخته‌اند.

دادستان بهارستان گفت: رسانه‌ها باید دقت بیشتری در انتشار اخبار داشته باشند و جامعه و مردم را در شرایط نادرست و اشتباه قرار ندهند.

احمدی در پایان با بیان اینکه امنیت روانی و امنیت اجتماعی خط قرمز دادستانی بوده و در این خصوص مماشاتی صورت نخواهد گرفت خاطرنشان کرد: کسانی که با انتشار اخبار کذب امنیت روانی جامعه را بر هم زده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند و همچنین افرادی که مردم را تشویق و تحریک به تجمعات غیرقانونی می‌کنند مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد کما اینکه در این راستا تاکنون یک نفر بازداشت شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر