سردار آزمون پدر شد

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران پیش پدر شد و تولد دختر خود را جشن گرفت.
سردار آزمون پدر شد
کد خبر : ۴۵۷۴۵

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران پدر شد و تولد دختر خود را جشن گرفت. وی که این فصل عضو باشگاه رم در ایتالیا است، نام «نوا» برای عضو جدید خانواده خود انتخاب کرده است.

سردار آزمون پدر شد

بیوگرافی کامل سردار آزمون


سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس، بازیکن فوتبال اهل ایران است. دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می‌باشد.

او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می‌کند. پدرش خلیل در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر بزرگتر به نام سولماز دارد که متاهل است.

یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین‌های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

همسر سردار آزمون آناهیتا کریمی کیست؟

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می‌باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

آناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش آرایشگر حرفه‌ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجود است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر