در خرم‌آباد زلزله رخ داده یا انفجار ؟

رسانه‌ها روایت‌های متفاوتی از لرزش نیمه شبانه خرم‌آباد منتشر کرده‌اند.
در خرم‌آباد زلزله رخ داده یا انفجار ؟
کد خبر : ۴۵۷۵۳

شرق در پی اخبار مربوط به زمین لرزه یا انفجار خرم‌آباد نوشت: یکی از خبرنگاران محلی در مورد لرزش زمین در خرم‌آباد توضیح داد.

یکی از خبرنگاران محلی در خرم‌آباد به شبکه شرق گفت: لرزش زمین احساس کردیم، اما هرچه چک می‌کنیم دلیلش هنوز مشخص نیست و در سایت‌های لرزه نگاری هم هنوز چیزی ثبت نشده است. منتظر واکنش مسئولان هستیم.

از سوی دیکر خبرگزاری میزان هم نوشت: «مدیریت بحران استان لرستان گفت: موضوع لرزش زمین در حال بررسی است اما تاکنون موضوع زلزله محرز نشده‌است.» در توییت این خبرگزاری «احتمال وقوع انفجار» مطرح شده‌است.

شبکه خبر هم در ساعات اولیه حادثه اعلام کرد: خرم‌آباد لرزید.

تکانه‌های شدید باعث ایجاد لرزش در بخش‌هایی از شهر خرم‌آبادِ لرستان شده و این موضوع از سوی مراجع ذی‌صلاح درحال بررسی است.

از سوی دیگر مدیریت بحران استان لرستان گفت: «ساعت ۱۰ امشب صدایی در خرم اباد شنیده شد. ستاد مدیریت بحران رصد کرد و تا الان منشا صدا پیدا نشده است. موسسه لرزه نگاری هم زلزله ای هم ثبت نکرده است.هیچ انفجار و خسارتی گزارش نشده است.»

در دیگر حبرها آمده که سامانه لرزه‌نگاری بین‌المللی چیزی در خصوص ایران ثبت نکرده‌است.

 احسان یاوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز درباره شنیدن صدا و احساس تکانه‌هایی شبیه زلزله در خرم‌آباد، ضمن تکذ‌یب ‌‌انفجار گفت که موضوع در حال حاضر در دست بررسی است

 او با بیان اینکه ‌زلزله نیز منتفی بوده و سایر احتمالات در دست بررسی است‌، افزود‌: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و پیگیری‌های لازم انجام گرفته است.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر